![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als morgen de amerikanen een atoombom op mekka, gooien is dat een straf voor de fundamentalistische moslims, ah ja de amerikanen zijn enkel allah's hand. ! (tot het zover is natuurlijk... ) godsdienstfanatiekers, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet een zot vinden die het wil doen. Ge moet een zot vinden die het wil maken En ge moet een goed aerosoleke maken om het te verspreiden, bovendien moet je het in grote hoeveelheden kunnen aanmaken, en een goeie manier vinden om het te verspreiden. Maar ik ben het met u eens dat het mogelijk is, alleen hebben die gasten daar zo geen moderne labs, als waar jij ongetwijfeld wel over kunt beschikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is in london overigens al een aanslag, voorkomen met een chemisch wapen. Ik heb zo eens een uurke zitten brainstormen met Maddox, We kwamen op de meest geflipte scenario's uit, die de wereld in shock zouden achterlaten, niks nucliair, niks biologisch, steeds conventioneel maar massief, ... niet zo gestoord als het WTC want dat is moeilijk te verbeteren natuurlijk, ![]() Het is altijd beangstigend simpel, Laatst hadden we hier een kerel die niks anders doet dan kraken en audits doen, ... Ben je zeker dat, ... dit en dat, ... "jezus, da we daar nie aan gedacht hadden ... " Pas op en hier wordt redelijk wa geld uitgegeven aan beveiliging en fool proof systemen, en backupsystemen enz... tot we dus de buildingmanager van dienst de stuipen op het lijf joegen met onze creditkaart tussen de deur, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
rechts = oorlog, links = vrede ? ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel, we hebben u al ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
jaloersheid te bezitten. Waarom ben ik atteïst denk je ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen die runderkarkassen moet je zelf opgraven. Maar B Anthracis kan je ook aankopen via het net, lekker cultuurtje aankopen en maar chemostaten tot je de juiste ambetante beestjes geselecteerd hebt. Ik ga een handleiding op het net zetten over hoe effcient microbiologische massavernietingswapens te maken, de arabieren bakken er toch niets van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() het probleem met de anthrax sporen is dat ze zoals je vermeldt in ultrafijne toestand moeten gebracht worden. daarom ook het gebruik van zeolietpoeder om te drogen. het piston-effect van metro-stellen zorgt automatisch voor een verspreiding doorheen een stad: doorheen de ventilatiekokers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doet me terugdenken aan 't school, daar hadden en paar bommenmakers ook een domme kracht gevonden om hun device te gaan plaatsen... Nu ze zijn alle 4 wel van 't school gevlogen, maar meestal is diegene met de brains die het ding maakt, wel zo slim om voor zijn eigen goed te zorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
niet echt heel doeltreffend zijn. Ja, ze maken slachtoffers, maar blijkt dat het beoogde resultaat steeds maar een fractie is van wat de bedoeling oorspronkelijk was. Blijft over: terreurwapen. Je jaagt er meer schrik mee aan dat dat je werkelijk slachtoffers maakt. Zodus, je "metro-plannen": echt grootse resultaten ga je er niet mee halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |