![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan me immers perfect voorstellen dat de drie Brokkers de knorgeluiden niet koppelden aan moslims, maar dat ze gewoonweg een orgasme zaten te faken! Dat dit op hog-siaanse mannier gebeurt, heeft enkel te maken met het feit dat gedurende die hoogste daad, dat meest hemelse moment, we ons het dichtst verbonden voelen met ons oer-dierlijke bestaan. Het is dus tevens een bewijs dat racisme perfect gerechtvaardigd is: op onnavolgbare wijze hebben de drie Brokkers in de lift immers kunnen aantonen, dat hoewel het gros der aardbewoners zijn meeste genen gemeenschappelijk heeft met de aap, zij daarin een meesterlijke uitzondering zijn, en eigenlijk afstappen van ... het varken ! Nu is dat op zich geen belediging. Een varken is immers een uiterst intelligent zoogdier. Het valt echter te bezien of dit ook geldt voor hun evolutionaire verwanten. Want alhoewel de homo sapiens door talrijke evolutionaire fasen verder weg is geëvolueerd van zijn genetische broeders, onderandere gekenmerkt door een spectaculair verschil in groei van de hersenmassa en daaraan verbonden intellectuele capaciteiten, is dit voor de homo hogiensis wellicht minder het geval. De homo hogiensis kenmerkt zich dus door meer "beestachtige" manieren, minder menselijkheid (zoals wij dat kennen), en een uitgesproken liefde voor modder (hetzij om te gooien, hetzij om zich in te wentelen). Een collega-onderzoeker op mijn departement koppelt daar zelfs nog een vierde eigenschap aan: een voorliefde voor excrementen. Volgens diezelfde onderzoeker kwam tijdens zijn experimenten immers aan het licht dat de homo hogiensis te pas en te onpas er maar niet in slaagt zijne kak in te houden. (alle gelijkenissen met bestaande personen en gebeurtenissen is louter toevallig)
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bartje heeft een VB-fobie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bespaar ons aub een tweede piano. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#49 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En toch wil ik de bron weten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Eigenlijk hoort het thuis in "koetjes en stiertjes"
of "Koetjes en kalfjes : the prequel" |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() zou ze het hem al hebben durven zeggen van zijn kapsel ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Orgieën in de plaats van partijcongressen ? Dat is de beste suggestie ooit
gedaan op dit forum. & dan zeggen dat de volgende forummeeting plaats zal vinden in een ollands trappistenklooster ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() ze zoog er eens aan he....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() gewist
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 31 maart 2006 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Don't panic, don't panic; maar het is nu eenmaal zo dat die homofobie van het VB een echt stokpaardje van me is.
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Snoepje : 31 maart 2006 om 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |