![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() België staat of valt niet met de monarchie hoor!
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je spreekt Prinses Rosalie de Merode toch niet tegen, zeker?
Zij zegt in de 'Expres' van 11 oktober 2005 het volgende: Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die 'doelbewuste' politiek om een bindmiddel (de monarchie dus) te verzwakken dient dan toch tot niets? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kennen allemaal het interview dat verschenen is in "Dag allemaal" en "Expres". Echter, ik vertegenwoordig noch Rosalie de Merode, noch Bruno Yammine (gelukkig maar!) en de andere mensen die u opgesomd heeft. Ik heb niets tegen de koning maar ik ben niet zo'n liefhebber van de "koekendozenromantiek". Onze beweging telt inderdaad een aantal mensen die fervent voorstander zijn van het koningshuis maar telt evenzeer mensen die met het koningshuis geen voelen hebben. Net zoals de Vlaamse Beweging progressieve mensen telt, en mensen die het collaboratieverleden e.d. niet kunnen loslaten. Dit is een zeer ruwe vergelijking maar zoals men altijd zegt: "men mag niet veralgemenen", dus doe dat dan ook niet.
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoals ik eerder zei: dit is een ruwe vergelijking. De Vlaamse Beweging bestaat niet alleen uit mensen die het collaboratieverleden niet kunnen loslaten, net zoals de Belgische Beweging niet alleen bestaat uit unitaristen en monarchisten. Duidelijk?
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U verontschuldigt zich al op voorhand dat hetgeen gaat volgen geen steek houdt. Ons Freya kan er een puntje aan zuigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu goed, als u van plan bent om hier eindeloos over verder te palaveren stel ik voor dat u iemand anders zoekt, iemand die wel de interesse en de tijd kan opbrengen om u dingen uit te leggen die voor anderen duidelijk genoeg zijn.
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zoals ik al zei, het is uitermate duidelijk, ook voor mij. Geen uitleg nodig verder. Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 april 2006 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals eerder al aangehaald, laat de fascisten maar in het lokale bestuur eens keihard op hun bek gaan.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en het parlement bevuilen ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Waarom wil B-plus dan kost wat kost dat de documentaire "La face cachée du Vlaams Blok" vertoond wordt op de Vlaamse TV? Deze documentaire schildert gans de Vlaamse beweging af als nazi's en fascisten. Het gooit het Pallieterke en Berkenkruis op de zelfde hoop en omschrijft het Vlaams Nationaal Zangfeest als een grote karaoke. Kimmeke toch, dat gij uw eigen leugens nog geloofd... echt zielig! (net als de opkomst naar jullie videovertoning van de "La face cachée du Vlaams Blok" in aula van de stadscampus van de UA. Er was wel geteld 20 aanwezigen, waaronder een paar seperatisten -waaronder mezelf- die eens goed wilde lachen en niets beter te doen hadden) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom wij die documentaire overal in Vlaanderen willen vertonen? Omdat wij willen dat jullie eindelijk eens ophouden met die valse façade van "centrum-rechtse respectabele partij". Die documentaire laat jullie ware gelaat zien en het is niet mijn fout dat jullie dat niet aanstaat. Echt lachen heb ik jullie overigens niet zien doen, maar ja, jullie zaten er ook maar stil bij aan de (extreem-rechtse) zijde van het middenvak ![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 3 april 2006 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Partijlid
|
![]() Publiceer dan foto's, want die zijn er ijverig getrokken, dan zal je zien dat ik niet lieg! Op het einde van de film zat er 21 man. Ik heb ze zelf geteld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is dan wel hoe b-plus tegenover de n-va staat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Gouverneur
|
![]() Was ook aanwezig tijdens de voorstelling en het zou inderdaad niet slecht zijn om deze reportage ook eens op VRT of VTM te tonen.
Dewinter en Annemans op een herdenking van SS soldaten in Lommel De verering van SS begraafplaats in Stekene De beelden van de knokploegen VMO en Voorpost en de rol die ze nog steeds uitoefenen in het VB. Het negationisme van Roeland Raes De uitspattingen van Xavier Buisseret .... Je wordt in deze reportage met de feiten geconfronteerd en die zijn niet zo fraai. Ik was zelf ook wat gaan twijfelen over het nut van het Cordon Sanitaire , maar na het zien van de opeenvolging van deze beelden, weet ik het wel zeker, met het VB kan je niet samenwerken als je jezelf nog een beetje respecteert (ook niet om strategische redenen) |
![]() |
![]() |