![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Voor derde keer, wat denkt uw voorzitter over het objectief gehalte van De Morgen? Jörgen Noens |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
- Een affiche is geen spandoek. - De Morgen is slecht. - Het Vlaams Blok is goed en objectief.
![]() |
![]() |
#43 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Burgemeester
|
![]() Geachte Jörgen Noens;waarom praat u steeds over mijn voorzitter
![]() Zijn mening over DM. heeft niets met het Vlaams Blok te maken,noch met uw verwoede pogingen om uw partij niet in een slecht daglicht te stellen. Stel dat mijn voorzitter,en anderen hun bedenkingen hebben bij deze krant,wil dat dan zeggen dat deze krant fout is ![]() Wanneer ik morgen een krant publiceer,dan gaat u heel waarschijnlijk over mijn krant hetzelfde vertellen,en waarom ![]() ![]() Het ![]() ![]() ![]() PS.aangezien iedereen op dit forum,mij aanspreekt bij mijn naam,zal ik mijn nicknaam maar verwijderen zeker ![]() ![]() ![]() ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Btw Ik zal volgende keer dat het Blok gazetje in Meise-Wolvertem uitkomt dit online zwieren & hem dan eens goed te kakken zetten, wat je daar allemaal in kan lezen. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik begin hier stilaan de indruk te krijgen dat leugens en onwaarheden bij sommigen als een deugd wordt aanzien. DM is anti-vlaams , dus belgisch,
dat wil zeggen een krant dat tegen het eigen Vlaamse volk gericht is, het enige wat zij gemeen heeft is dat ze in het Nederlands schrijft, kun je dan verwachten dat zij NIET partijdig zijn als er een VLAAMSE actie, hoe klein ze ook mag wezen, plaats heeft. DM heeft toch meermaals een veroordeling opgelopen wegens het publiceren van onwaarheden en leugens. Ik heb vroeger reeds geschreven dat er iets niet pluis is met De Morgen. Er is geen enkele krant in Vlaanderen die zoveel kan uitgeven aan reklame en sponsering, onmogelijk wat De Morgen doet, vraag maar eens naar de prijs van een TV-spot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Burgemeester
|
![]() Neem mij niet kwalijk,maar mijn voorzitter zit in Zuid-Frankrijk.
Daarom kan ik mij niet uitspreken betreffende de mening van mijn voorzitter,noch wat het standpunt van onze partij betreft. Aangezien ik niet in loondienst ben binnen mijn partij,moet mijnheer Jörgen Noens maar zelf naar de GSM van mijn voorzitter telefoneren,wanneer hij niet kan wachten tot in September. ![]() Wij laten ons denken niet blokkeren.(wij geven onze persoonlijke mening Jörgen Noens ,en niet de mening die ons werd opgedrongen door onze voorzitter) ![]() Jörgen Noens,laat zoals veel militanten binnen het Vlaams Blok,zijn denken blokkeren door de voorzitter ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Burgemeester
|
![]() ''EIGEN BLAADJE EERST''
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() PS: DM is ook de duurste gazet uit het gamma. Daarom zoveel sponsoring? Ik denk dat P het gebruik van mediasponsoring niet kent bij grote evenementen.
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|