Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Mag de meningsuiting zo ver gaan in België?
Ja - deze affiche zou moeten kunnen 20 57,14%
Neen - deze affiche kan niet door de beugel 12 34,29%
Ik vind het moeilijk om daarover een mening te geven / dat te beoordelen 2 5,71%
Ander 1 2,86%
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 12 april 2006, 13:46   #41
1010
Burger

1010's schermafbeelding

Standaard

waar lees jij in hemelsnaam dat ik iets zou verbieden. Ik vraag gewoon dat iedereen even nadenkt voor je allerlei meningen en klinklare leugens gaat verkondigen. Om het nog eens te herhalen: zeggen dat alle criminelen buitenlanders zijn, is gewoon liegen met als gevolg dat er mensen zijn die dat geloven en die alle buitenlanders met een scheef oog gaan bekijken.

Het is anders als je zegt dat veel criminelen buitenlanders zijn. Als dat op die affiche had gestaan, had ik er geen problemen mee gehad.

Overigens is iedereen gevoelig voor meningen, jij ook anders had je niet geschreven dat ik iets wil verbieden.
1010 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2006, 14:01   #42
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1010 Bekijk bericht
waar lees jij in hemelsnaam dat ik iets zou verbieden. Ik vraag gewoon dat iedereen even nadenkt voor je allerlei meningen en klinklare leugens gaat verkondigen. Om het nog eens te herhalen: zeggen dat alle criminelen buitenlanders zijn, is gewoon liegen met als gevolg dat er mensen zijn die dat geloven en die alle buitenlanders met een scheef oog gaan bekijken.

Het is anders als je zegt dat veel criminelen buitenlanders zijn. Als dat op die affiche had gestaan, had ik er geen problemen mee gehad.

Overigens is iedereen gevoelig voor meningen, jij ook anders had je niet geschreven dat ik iets wil verbieden.
Ik dacht dat je dat insinueerde, door te zeggen dat zoiets te ver ging.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be