![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Mag de meningsuiting zo ver gaan in België? | |||
Ja - deze affiche zou moeten kunnen |
![]() ![]() ![]() |
20 | 57,14% |
Neen - deze affiche kan niet door de beugel |
![]() ![]() ![]() |
12 | 34,29% |
Ik vind het moeilijk om daarover een mening te geven / dat te beoordelen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,71% |
Ander |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,86% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() waar lees jij in hemelsnaam dat ik iets zou verbieden. Ik vraag gewoon dat iedereen even nadenkt voor je allerlei meningen en klinklare leugens gaat verkondigen. Om het nog eens te herhalen: zeggen dat alle criminelen buitenlanders zijn, is gewoon liegen met als gevolg dat er mensen zijn die dat geloven en die alle buitenlanders met een scheef oog gaan bekijken.
Het is anders als je zegt dat veel criminelen buitenlanders zijn. Als dat op die affiche had gestaan, had ik er geen problemen mee gehad. Overigens is iedereen gevoelig voor meningen, jij ook anders had je niet geschreven dat ik iets wil verbieden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |