![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() tenzij ze iets aan onze armoede zou kunnen doen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 april 2006 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Spijtig voor mij, want zo wordt ik bevooroordeeld, hoewel ik op dit forum nog nooit heb gesproken zoals chipie of cynicus.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, dat je asociaal was, had ik ook al door.
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
[SIZE=3]Overvloed van onnutte woorden is een zeker teken van geestelijke minderwaardigheid.[/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() je giet het in mooiere woorden lombas
je bent ook heel goed ter taal maar in essentie komt het op hetzelfde neer ( enkel de vorm= verpakking verschilt ) je vindt toch ook dat werken verplicht moet zijn he dat werkweigeraars van de dop gegooid moeten worden enz. nu je bent wel beleefd over t algemeen en ik dicussieer dan ook liever met jouw dan met chipie en cynicus. want dan kan ik het ook wat beleefder houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() wat is er asociaal aan een wijf stom vinden omdat ze niks aan onze armoede kan doen ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij heeft tenminste iets met haar leven gedaan
![]() En ik bedoelde uiteraard Melitta von Stauffenberg, schoonzus van Claus von Stauffenberg.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist ja, maar jullie zijn sociaal hoor... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() wat kan ons dat nu schelen wat dat wijf met haar leven heeft gedaan
wij proberen iets te doen aan onze armoede en die v 16 percent van de bevolking en dan komen zeveren over zo n stom wijf wie is er nu asociaal ? ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Helemaal niet, waar haal je dat? Ik ben tegen werkloosheidsuikeringen als die een bepaalde termijn, bijvoorbeeld een jaar, overschrijden, voor iedereen. Dat is iets anders. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Melitta Gräfin Schenk von Stauffenberg, schoonzus van Claus Philip Graf Schenk von Stauffenberg.
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor klachten moet je bij Duveltje 382 zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
de essentie die hetzelfde is is dat je vind dat werken moet aangemoedigd worden dmv het afbouwen van iemands minimale bestaansmiddelen. maw werken verplichten ( =slavernij ) dmv het trekken van een uitkering aan voorwaarden ( werkbereiddheid bvb ) te koppelen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 april 2006 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- genadeloze strijd tegen het sociaal profitariaat; - genadeloze strijd tegen de fiscale fraude; - forse belastingverminderingen; - harde aanpak van de criminaliteit; - streng vreemdelingenbeleid; - enz. |
|
![]() |
![]() |