![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee. Wel over het niveau van vele forum Belangers.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"Getelt ipv geteld, hebbe ipv hebben, geinteresseerde ipv geïnteresseerden, gelache ipv gelachen,..." En dat noemt zichzelf de toekomst van Vlaanderen, triestig, echt triestig...
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Zolang het juist uitgesproken wordt, is het imo niet fout.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu ja, uit het taalgebruik en de taalbeheersing kan je meestal wel iemands intelligentie afleiden. Uit het taalgebruik en de taalbeheersing van de gemiddelde VB-aanhanger op dit forum kan je afleiden dat die intelligentie bij de VB-aanhangers ver te zoeken is. Sommigen trachten dit te compenseren door hun "gezond" verstand, anderen verkondigen zonder schroom de domste stellingen en opinies.
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 10 april 2006 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Dus wanneer iemand (al dan niet uit gemakzucht) een alternatieve spelling gebruikt, is hij/zij in uw ogen onmiddelijk minder intelligent? En minder intelligente mensen zijn dan volgens u ook minderwaardig?
En wat met mensen die uit politieke overweging bepaalde woorden anders spellen? Ik schrijf 'demokratie' bijvoorbeeld steeds met een 'k' i.p.v een 'c'. Dat maakt mij dan ook dom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Punt is, het draait hier niet om het al dan niet hanteren van een moderne of hopeloos verouderde spelling, het draait hier om elementaire taalbeheersing. Dt-fouten, foutieve voltooide deelwoorden, foute zinsconstructies,etc.... horen hier mijns inziens niet thuis en zijn, of ze nu het resultaat zijn van gemakzucht, luiheid,.... of niet, inderdaad een teken van een gebrek aan intelligentie.
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 10 april 2006 om 14:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Helemaal niet. Dit is mijn poging om jullie, al dan niet met succes, allemaal, van dag tot dag, eens goed te kakken te zetten.
De schrijfwijze "Vlaamsch" is een metafoor voor jullie oeverloze debiliteit en jullie oeroude conservatisme... Waarmee ik ook in één klap een link leg met alles wat naar door egocentrisme ingefluisterd Nationalistisch gezwets ruikt. Zo beter, mijnheer Jazeiker?
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"Ik sta met mijn mond vol tanden telkenmale ik jouw van intelligentie en spitsvondigheid overlopende posts lees, mijnheer Jazeker. Ik weet echt niet wat ik hier allemaal op moet antwoorden, beter kan ik het zelf immers echt niet verwoorden...." Or maybe I just don't give a fuck....
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Tot zover 'verdraagzaam' links.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heb ik ooit gezegd of geschreven dat ik verdraagzaam ben? Neen dus. Ik verdraag geen dt-fouten, scheld domme Vlaams Belangers, stomme idioten en VTM en/of één-kijkers graag de huid vol....
Ik ben een uiterst impulsief en moeilijk persoon. Ik denk bijvoorbeeld, neen ik weet zeker dat ik met jou nooit met plezier aan de toog van een café zal zitten om "ne pot" te pakken. Dus, beschuldig mij er niet van verdraagzaam te zijn. Elementair respect voor zij die het verdienen, heb ik daarentegen wel. De domme VB-kiezer die zich laat leiden door zijn eigen egoïsme en gebrek aan zelfredzaamheid verdient dit respect niet.
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 10 april 2006 om 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Ik vrees dat ze inderdaad geen angst moeten hebben voor deze vrij waardeloze uitzending. Wie denkt dat het VB massaal stemmen gaat verliezen omdat iemand "onthult" dat Koen Dillen er "verkeerde vrienden" op na houdt is wel zeer naief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- de dubbele tong van het Vb in Brussel - de gewelddaden van de VMO - het wangedrag van verscheidene VB-mandatarissen (cf. pedofiliezaak) - de band met het zwarte collaboratieverleden - ...
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 10 april 2006 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Allemaal oude koek. Geloof mij vrij: dat kost hen geen stem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een stem niet nee, maar ik heb al van vele mensen de reactie gekregen dat ze er nu toch zeker van zijn dat het cordon behouden moet blijven (Sneta was één van hen).
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me eigenlijk af: was er een resolute weigering om die documentaire uit te zenden, en door wiens bevel werd dat dan veroorzaakt?
De toekomst voor het fascisme ziet er rooskleurig uit! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Zeg Lombas, moeten wij u nu met Duce aanspreken?
|
![]() |
![]() |