![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb geen mp3-speler.
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Trouwens, die cartoons is totaal naast de kwestie. Zelfs ik als nadenkende Belg vond dat de moslims in die zaak gelijk hadden, maar ze hebben op een totaal foute manier hun ongenoegen laten zien. Vanaf de zin: "ze kunnen ook niet tegen bloot..." ga ik niet meer op in wegens te dom/kortzichtig om op te reageren. Toch één ding: Is onze opvatting over bloot en seks, in een maatschappij waar seks gebanaliseerd is en normen vervagen, dan zoveel beter? ![]()
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() er zijn reeds doden gevallen voor een geweigerde sigaret.Ook door messteken...en de daders waren ook van afrikaanse afkomst.Toevallig waarschijnlijk...
|
![]() |
![]() |
#46 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En, ook al hebben ze zich reeds in veel Westerse landen geïnfiltreerd, en dit lang genoeg om over meerdere generaties te praten, kun je me een paar Westerse landen landen noemen waar dat al gelukt is? Want... in de praktijk zien we exact het tegenovergestelde! Trouwens heel spijtig voor diegenen onder hen die het goed menen en wel hun best hebben gedaan...
|
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() mogelijks in sommige gevallen, maar daarmee zijn die mensen niet uit de miserie: nieuw werk zoeken zal moeilijk zijn, de taal spreken ze nog steeds niet, en de kinderen zitten in dezelfde miserie.
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik hoor het de informatieminister van de Talibanregering nog zeggen toen ze weigerden Osama aan de Amerikanen uit te leveren: Er kan maar vrede zijn op aarde als er één cultuur bestaat, en dat is de onze. Ik geloof nog steeds dat die profetische woorden in de toekomst flink aan belang zullen winnen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik meende het oprecht. Als je hen wil laten integreren, voer de sharia in. Tenzij je me één, en ik zeg je wel, één, islamitisch land kunt aanwijzen waar minderheden enige rechten hebben die op wat trekken, of één land, één, waar ze een grote islamitische minderheid hebben en geen problemen ermee. Vandaar: voer de sharia in! Als wij ons aanpassen, zullen alle problemen van de kaart zijn. Om daar nu meteen loos gezwets van te maken, jongens toch!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 13 april 2006 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die spreken nochtans allemaal Nederlands. Marokkanen daarentegen... Zal wel weer aan ons racistisch schoolsysteem liggen zeker?
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Nederland is er voor het ogenblik een discussie aan de gang ivm met de houding tov de Islam, en sommigen komen daar bijna tot de conclusie dat de sharia misschien zelfs zou kunnen leiden naar meer democratie in hun kringen en zo. Enfin, ze zijn er nog niet uit... (zie bvb de Standaard van vandaag) |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ge gaat toch geen fraude zaken vergelijken met een moord voor een mp drie speler zeker? ![]() ![]()
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mombaerts had geen sigaret, en dat maakte Mohammed en zijn vriendjes boos. Mohammed heeft toen een paar maandjes in een instelling gezeten *snif* Op internet zijn nu nog altijd hilarische slogans te lezen over dit voorval: [SIZE=-1]"Patrick Mombaerts werd onopzettelijk gedood door een 13-jarige die een ijzeren staaf over zijn schouder gooide. Ik noem dat een spijtig ongeval"[/SIZE] http://www.google.be/search?q=patric...a=lr%3Dlang_nl
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... en vertel ook maar eens zelf wat ze in hun eigen land van oorsprong in de plaats zouden gekregen hebben. Een potje om te bedelen aan de moskee? Omdat ze het hier allemaal zo slecht hebben, zijn ze uiteraard gebleven en hebben ze hun familie ook nog laten overkomen. Masochisten zijn het eigenlijk... Laatst gewijzigd door andev : 13 april 2006 om 11:35. |
|
![]() |