![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het een sport is dan ga je hier wel je beste beentje moeten voorzetten, want de competitie is hard hier. Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 april 2006 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Evenmin aanvaard ik jouw competentie op het gebied van het beoordelen van de waarde van contemplatie. Maar als je aandringt doen we wel eens een tienkamp, jij tegen ik. Daarbij kiest elk dan vijf disciplines. Contemplatie moet echter intrinsiek echter uitgesloten zijn van de competitie. In het onderdeel 'hard zijn voor de economisch zwaksten in de samenleving', mag je voor mijn part dan weer al bij voorbaat gewonnen zijn. Laatst gewijzigd door eno2 : 24 april 2006 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |