![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
oke debbie,Ik heb de tekst doorgelezen en sommige deeltjes zijn acceptabel, maar andere dan ook weer niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() want ander hoorde er niet meer bij ![]() Waarom denk je dat sommige bedelaars nike schoenen hebben,omdat ze erbij willen horen en niet gezien worden als arm. Ik eerlijk gezegd ik koop niets , die ik niet kan betalen, maar soms moet je uit noodzaak en dan begint het schoentje te knellen... waar trek je de grens. /verbetering/(...),media en reclame wereld is in fout.. Laatst gewijzigd door pinbag : 16 april 2006 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of nog erger: stel je voor dat iemand een zaak begint maar failliet gaat. in welk putteke heb jij geleefd de voorbije jaren?
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() [quote=Nynorsk;1660310]ja, stel je voor, dat iemand zich een huis zou kopen of zo.
of nog erger: stel je voor dat iemand een zaak begint maar failliet gaat. in welk putteke heb jij geleefd de voorbije jaren?. Laatst gewijzigd door Chipie : 17 april 2006 om 08:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() is't gedaan met putten graven ja
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Hoe zou het komen, dat een bende boeddhistische bedelaars spiritueel het hoogste bereikten wat er te bereiken valt, terwijl de kapitalisten en de aanbidders van de overconsumptie er allen maar in slagen de mensheid naar haar terminale fase te leiden?
Zou grenzeloze gretigheid soms niet degenererend werken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang ze zelf aan die potten zaten, vonden ze het wss niet degenererend... Laatst gewijzigd door Chipie : 19 april 2006 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zeg jij nu,vraag het eens aan "van Maerlant"
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Proletariër zijn van bij de geboorte, dat geldt bij sommigen als "aan de vetpotten zitten".
Studeren zonder geld en middelen, dat geldt bij sommigen als "aan de vetpotten zitten". De studentenopstand leiden voor het hoger onderwijs in 67-68, en daarbij zijn diploma geweigerd worden door de inrichtende macht, na een geslaagd eindexamen, dat geldt voor sommigen als 'aan de vetpotten zitten'. Vijftien jaar pionieren op verkoopscommissie voor een multinational, dat geldt voor sommigen als 'aan de vetpotten zitten'. Sommigen bewijzen dat ze overduidelijk intellectueel volkomen door het dolle heen zitten - vooral de sommigen die nooit iets anders gedaan hebben dan rücksichtloos hun eigen zakken gevuld vanuit de neoliberaal-cynische codex. Zulke sommigen orgasmeren dan ook bij het ontfutselen van de laatste ressources van het economisch zwakste deel van de bevolking... We mogen dan ook zulke "sommigen" alle doeltreffende en vleiende eretitels meegeven die ik ze al eerder meegegeven heb. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 april 2006 om 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() ...maar dat zijn ze nu eenmaal, als product van de samenleving.
Eenrzijds over de normen en waarden zeiken in de maatschappij (gij niet, Percalion) en anderzijds mensen op hun persoonlijke verantwoorelijkheden wijzen. Echt belachelijk, twee argumenten die elkaar tegenspreken en dewelke word toegepast hangt er natuurlijk vanaf hoe de maatschappij in zijn geheel de verantwoordelijkheden van zich afschuift. Wat een hypcriete kutbedoening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In feite is het de meest betrouwbare snelweg naar de armoede. Niet dat ik je dit paardenmiddelen wil aanraden. Je moet zeker niet in de file komen staan, als je ze kan vermijden. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 april 2006 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die het permanente immobilisme tot hoogste leefprinciepe uitgeroepen heeft, zal de anderen er eens op wijzen hoe ze zich moeten gedragen. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 april 2006 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() MAW gij vind uzelf zo'n ongelofelijk voorbeeld?
![]() En met die twee woorden die ik ni verstond probeert gij mij natuurlijk onderuit te halen. Belachelijk vent. Laatst gewijzigd door Bhairav : 22 april 2006 om 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Wat je zegt ben je zelf, zuig nu maar lekker verder op je coproliet-lolly, zodat er nog veel van dat heerlijke platte Bhairav-gescheld kan uitkomen. Dat is tenminste iets waar je unieke, exquisiete talent wat werkervaring mee kan opdoen en aan zijn trekken komen.
Laatst gewijzigd door eno2 : 22 april 2006 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() *KNIP*
Geachte Gelieve op uw taalgebruik te letten. Elo Laatst gewijzigd door Elo : 22 april 2006 om 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Scatophilie
Un article de Wikipédia, l'encyclopédie libre. Aller �* : navigation, Rechercher ![]() Le contenu (textes, images, sons) de cet article peut heurter la sensibilité de certaines personnes. En particulier chez les enfants. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() *KNIP*
Geachte Gelieve op uw taalgebruik te letten. Elo Laatst gewijzigd door Elo : 22 april 2006 om 15:38. |
![]() |
![]() |