![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is er met beelden an de hand ? | |||
Ze zijn onbruikbaar, zeer onduidelijk of zoiets |
![]() ![]() ![]() |
6 | 13,33% |
De privacy van de dader heeft voorrang op de ontmaskering van deze moordenaar |
![]() ![]() ![]() |
6 | 13,33% |
De dader moet de tijd hebben om naar zijn thuisland te kunnen vluchten |
![]() ![]() ![]() |
12 | 26,67% |
Onze politiediensten zijn knoeiers die niet met een camera overweg kunnen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 8,89% |
Ik geloof nog altijd in ons efficient politiekorps en gerecht |
![]() ![]() ![]() |
9 | 20,00% |
Andere mening |
![]() ![]() ![]() |
8 | 17,78% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland zijn ze anders wel vrij snel met het vrijgeven van beelden van onopgeloste misdaden, vooral overvallen in banken en winkels met bruikbare videocameras. 2020 dacht ik dat het noemde.
We weten allemaal waarom die beelden niet vrijgegeven worden. Het falen van het gerecht, het falen van de NMBS, en nog erger, het falen van de grote hoop mensen in dat station. Maar da's begrijpelijk. We zijn al zo lang geïndoctrineerd Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die videobeelden blijven achterwege, zo begreep ik van het VRT bericht, omdat men, indien men ze zou zien, er een ware heksenjacht op allochtone (N-Afrikaanse) jongeren zou komen.
Hieruit versta ik dat het dan ook geen jongeren met lang haar in 3 delig pak zullen zijn, maar eerder het herkenbare schorumtype waarvan ik al zoveel hoorde via de kids die constant op straat gepest, bedreigd en bestolen worden: té strakke jeans of trainingsbroek, zichtbare sportsokken, Nikes of Sebago bootschoenen, trainingsjasje of leren korte vest met bontkraagje, en verder de GI-hairdo (beetje haar vanboven, en zijkanten gladgeschoren). (De Marokkaanse mama die op het Station was dit weekend, die wees ons er ook op hoe weinig van die gasten men plots nog zag in de buurt - terwijl ze daar toch ook vaak rondhangen.) MAAAAAAAAAAAAAAR, zo zegt men bij de VRT: er werden zorgen verstrekt door een Noord-Afrikaan nadat de jongen reeds in coma lag (hij werd nl in het station reeds gereanimeerd)! Misschien was dat verplegend personeel of arts in St-Pieter? |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Beelden worden morgen vrijgegeven ...
|
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk. Ze zijn dus nog niet veel verder geraakt in het onderzoek naar de roofmoordenaar aangezien ze die pas vrij gingen geven als het niet anders kon. En dat de roofmoordenaar nog altijd niet gevat is ondanks de oproep naar de allochtonen toe van Fauod zegt ook genoeg hoe zeer de allochtonen die roofmoord afkeuren (sic). |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan kennen we misschien (als hij zich verraadt door in de straten te gaan dansen of zo) ook de identiteit van de lul die het volgende postte op http://www.verstrepen.be
draad van donderdag, 13 april 2006 'Vermoord voor MP3 speler' <<< Jipee-jee tweemaal winst voor het VB. 2 noordafrikaanse slechterikken erbij om ons gelijk mee te bewijzen en één walekoppenjong minder om voor te betalen. Wat kan het leven toch mooi zijn als je Vlaams belanger bent. Geplaatst door: Johan | vrijdag, 14 april 2006 om 01:59 PM >>> Wat spijtig toch dat daar verder niemand op reageerde. 'Vrije meningsuiting', zeker? Laatst gewijzigd door djimi : 18 april 2006 om 18:51. |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]() "Als" die beelden vrijgegeven worden en van een beetje kwaliteit zijn, kan ik mij indenken dat de twee daders binnenkort een video opname ervan zullen ontvangen in thuisland Marokko en nog eens goed gaan lachen met die domme Belgen.
|
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() De robotfoto is al te zien op site van de standaard
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelid=GIKR3A8E |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() ![]() Is dit hem? |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yup. de klopjacht kan beginnen. ik ken er alvast een paar die daar wel op lijken. Ik zal ze preventief afmaken, ok?
|
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe wat je niet laten kan.
|
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel erg dat die robotfoto alleen al genoeg is om mensen erg ambetant te maken. Het is een robotfoto om de daders te helpen herkennen. Lighten up people...
|
![]() |
![]() |
#56 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Kennelijk woon je niet in een achterlijk boerengat, anders zou je dat niet zeggen. 8)
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat: