![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Partijlid
|
![]() [SIZE=1]
Citaat:
Ik volg alleen mijn pad....!!! ![]() ![]() ![]()
[SIZE=1][/SIZE] Laatst gewijzigd door Diatonos : 27 april 2006 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]()
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Waar er twee vechten, hebben er 2 schuld. Daarom heb ik van begin af aan gewenst dat Europa buiten het gesteggel zou blijven (niet meedoen in die maffe GOII).
![]() |
![]() |
#46 |
Partijlid
|
![]() Nee ik ben zeker dat ik een volbloed ben ,maar met jou ben ik niet zeker.Zouden de ottomanen soms niet je ........ ah laat maar dan zou het voor jou nog een eer kunnen zijn.Jij bent gewoon maar een arap "maar je moet weten dat ik de profeet er buiten laat want hij zou het heel erg vinden als hij nog leefde en alles zag wat de araps deden".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Partijlid
|
![]() [SIZE=1][/SIZE]
Amai gast!! quick response, ni veel anders te doen dan ne hele middag op dit forum te liggen lullen, *knip*
[SIZE=1][/SIZE] Laatst gewijzigd door Diatonos : 27 april 2006 om 12:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Droegen uw moeder, grootmoeders en overgrootmoeders enzovoort kuisheidsgordels? ![]() Trouwens, 'volbloed' zijn (eigenlijk een term uit de paardefokkerij maar alla), is blijkbaar geen garantie om nederlands te kunnen schrijven..... Triestig. En daarbij alweer dat belachelijke Ottomaans nationalisme ![]() Kunnen ze dat er niet eens gaan uitfokken, want dat is toch echt een hinderlijk genetisch defect. Zo gaat onze volbloed hier geen prijzen winnen, hoor. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 25 april 2006 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Red beret : 25 april 2006 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 25 april 2006 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Partijlid
|
![]() Toch ben jij een fucking arap!!!Die zogezegd de koran weet,maar in mijn ogen een totaal gebrainwashte mens is.Nee jij kent alleen de koran hoe jijd ie wilt kennen!!!De Islam is de enige echte en de mooiste godsdienst die er bestaat maar door de barbaarse arabieren hebben de westerlingen er een afkeer van.Gelukkig bestaan er turken die de islam nog een hoogwaardig houden zoals het moet.En als we te ver terug gaan moet ik met groten spijt zeggen da we familie zijn maar ja,dat wil ik helaas niet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Hilarisch! Een job als putjesgraver of pitta-snijder is het beste waar je mag op hopen, mijn grijs wolfje. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 25 april 2006 om 18:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De Koran van buiten leren is al even zinvol als de sprookjes van Lafonteine van buiten leren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Wie zegt dat het westen een afkeer hebben t.o.v de arabieren (behalve u)?? Integendeel de arabieren zijn een ongemist handelspartner op deze wereld, ik zeg niet dat het westen de arabieren bloednodig hebben,. En daarna mijn vraag aan u, wat voor positieve invloed hebt u voor het westen buiten kritiek te leveren t.o.v de arabieren??
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ga de arabieren ene zuigen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zegt bin ladin al genoeg?door hem haat bijna de ganse wereld moslims.Dont forget wat dan ook een moslim dood nooit een onschuldige mens!!! |
|
![]() |
![]() |