![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zal mij niet zonder noodzaak naar enig als gevaarlijk bekend staand gewest begeven, zomin als ik zonder noodzaak een vlieg-ding betreed.
Natuurlijk zal iemand "statistisch correct" proberen risico's te vergelijken met bijvoorbeeld die van het straatverkeer in het eigen knusse land, maar het zijn de SOORTEN risico's die mij tegenstaan, die door geen oefening of gewenning beïnvloedbaar zijn; dan, om daar bovendien nog eens geld aan te spenderen vind ik tamelijk van de gekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Inderdaad niet. Maar wat is er te verkiezen: uw pyramides bekijken en een groot risico om daarna op een bommetje getrakteerd te worden, of relatief veilig in uw eigen hof blijven en van de binnenlandse bezienswaardigheden genieten die hier soms fel ondergewaardeerd worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() ![]() Citaat:
Natuurlijk. Maar waarom ver weg gaan om de smeerlappen daar op te zoeken?
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zie je wel! Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 april 2006 om 15:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als aanslagen op toeristen niet meer lukken omdat er geen toeristen meer naar islamitische landen willen komen...dan komen de bomtoeristen wel naar ons.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |