Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

Discussietools
Oud 27 april 2006, 10:52   #41
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ik begin zachtjes aan te vermoeden dat je wetenschappelijke lectuur uit dag allemaal bestaat. (Het nummer over vreemdelingen). En je cursussen flinke overeenkomst vertonen met de zwarte folders van het VB...

Linkse wetenschap? Linkse scholen? Je ziet wat tegenwoordig, tenminste van horen zeggen zie je veel prietpraat rondfladderen.

De obsessie met de 80 000 Marokkanen die in ons land wonen, en met de 40 000 Turken is echt uit de hand aan het lopen.

Hoe kan een zo kleine minderheid nu in 's hemelsnaam aaneen hangen? Zij zitten verspreid, en op enkele concentratiepunten na zie je ze amper lopen.
Is dat nu echt de moeite om hier een miljoenenpartij rond op te bouwen?

Er zijn meer doven en slechtzienden in ons land. Schenk daar tenminste wat aandacht aan. En méér dan de helft van de bevolking is ouder dan 50 en gaat binnenkort op pensioen, denk daar eens aan. En de jongeren hebben geen werk, degenen die werk hebben hebben teveel werk.
De gehandicapten wachten op hun geld, de scholen storten in, Zaventem wordt binnenkort een terrein voor zweefvliegtuigen (zonder motor!).
En waar lullen we over: over een "bedreiging", van "DE islam", "DE allochtonenen" (lijstje gezien in de Standaard van vandaag?).
Dit alles op basis van de onwetenschappelijke theorie van Lombroso dat je mensen op het zicht kunt klasseren in gevaarlijke en minder gevaarlijke en wat prietpraat over andere culturen die geen kat hier kent, tenzij van op restaurant, een beetje...
Zot land, zouden zij dat in het buitenland aan ons gezicht zien?
Geloof mij part van mij wat je wil. Wat baten kaars en bril, als den uil niet zien wil?
Als je mijn postings grondig gelezen zou hebben, zou je opmerken dat ik het over gevaarlijkere individuen heb. Tienerjongens in het algemeen bijvoorbeeld, die onder bepaalde culturele druk nog gevaarlijker kunnen worden.
Maar een discussie voeren met iemand met oogkleppen, die alleen zijn gelijk wil zien, is zinloos.
Oud 27 april 2006, 11:03   #42
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Geloof mij part van mij wat je wil. Wat baten kaars en bril, als den uil niet zien wil?
Als je mijn postings grondig gelezen zou hebben, zou je opmerken dat ik het over gevaarlijkere individuen heb. Tienerjongens in het algemeen bijvoorbeeld, die onder bepaalde culturele druk nog gevaarlijker kunnen worden.
Maar een discussie voeren met iemand met oogkleppen, die alleen zijn gelijk wil zien, is zinloos.
Ik geef je hierin volmaakt gelijk.
Dat is dan ook de reden waarom je mijn argumenten niet behandelt maar mij gaat stigmatiseren...
Het pakt niet, makker: je ontbloot jezelf alleen nog een beetje meer.
ericferemans is offline  
Oud 27 april 2006, 11:31   #43
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
maar mij gaat stigmatiseren...
De gestigmatiseerde Feremans:

*knip*

Gelieve niet te spammen en geen persoonlijk gedoe te dumpen.

mvg,
Arnold.
baarle is offline  
Oud 27 april 2006, 11:34   #44
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

*knip*

Hou op met het posten van plaatjes en gezever in topics die daar niet voor bedoeld zijn. Dank bij voorbaat.

mvg,
Arnold.
baarle is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be