![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou we zullen er alleen nog binnen gaan buiten de werkuren. Dan kunnen jullie tijdens de werkuren en hoeven we elkander niet te storen.
Niet verschieten dat ze dan overdag sluiten natuurlijk hé!
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En deo met zweet stink en trekt vliegen.
![]()
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk komt dat pintje niet van de superkapitalisten "INBEV"? Of is het cafétje soms ook niet van "HUN"?
![]() |
#46 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Zolang de werkenden een beetje hun manieren houden en niet te veel stinken mogen ze gerust op het terras plaats nemen op de momenten dat ik daar zit. Ik ben heel tolerant, altijd al geweest.
Laatst gewijzigd door debbie : 4 mei 2006 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Anderen zitten daar een ganse dag op te wachten natuurlijk.
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
- pricipiële luiaards (niet willen) - asielzoekers, illegalen, etc... (niet mogen) - gehandicapten (niet kunnen). Moeten we dan zomaar zonder verdere argumentatie respect opbrengen voor de principiële luiaards? Lijkt me wat voorbarig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Waarom zouden luiaards geen minimum aan respect verdienen ? Zij veroorzaken in alle geval geen overlast want wie niets doet kan niemand iets verkeerd doen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Elke principiële luiaard heeft recht op een vergeetput...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() dus iedereen moet verplicht worden om overlast te creeren ?
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moesten we nu nog alleen onze eigen mensen een uitkering geven, er zou al veel opgelost zijn en het zou ons niet eens kunnen schelen.
Maar waarom al die buitenlanders? |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat Termes betreft, kan je wat preciezer zijn? En stoer? Helemaal niet, probeer alleen sommige dromers met hun voetjes op de grond te houden.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]() we kunnen het sneller laten gaan door allemaal te gaan doppen - ermee dreigen dus de staat kapot te doppen. Dan zullen ze het rap invoeren - en dan zulde gij er niks meer voor moeten betalen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 mei 2006 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld : de farmaceutische industrie wordt vaak verweten dat ze GEEN medicijnen uitvinden tegen sommige dodelijke ziekten. Volgens uw redenering is er dan geen vuiltje aan de lucht, men doet immers toch niets verkeerds? Maar kom, een minimum aan respect wil ik nog wel geven, zolang die mensen dan maar hun eisen niet beginnen te stellen en te dicteren. Laatst gewijzigd door sancho : 4 mei 2006 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |