![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Misschien moeten we nog enkel eunuchen toelaten bij de politie dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zullen wel bruine dreefruiters zijn bij de Zwaantjes, maar dat die nu met een roze BMW mogen rijden ,daar twijfel ik aan.
Sexuele voorkeuren horen niet thuis op de werkvloer, maar in privee(club?) sfeer.Achterklap en nakijken(of op neerkijken) horen ook niet, want dat valt dan weer onder pesterijen.Wat tegenwoordig strafbaar is.
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind het veel erger als leraars (met voorbeeldfunctie) bepaalde extreme ideeën ivm. katholicisme, holocaust, vreemdelingen,.... in de klas brengen. ![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() Het is wel grappig hoe Serge Muyters hier bijna tot held wordt uitgeroepen. "Wat moedig om temidden van hordes vuile Blokkers zich te durven outen!"
Die zal die vuil zwartzakken leren!!! We vergeten dat Bart De Bie de rechterhand en vertrouweling is van Serge Muyters, je weet wel, diezelfde Bart De Bie die daar die Turken "mishandeld" zou hebben. Diezelfde Bart De Bie die direkt voor rechts extremistisch uitschot mocht uitgescholden worden. Misschien dat Bart De Bie ook een homo is, maar neen dat kan toch niet! Alleen Vlaams Blokkers slaan Turken in elkaar, homo's toch niet! Homo's stemmen niet op het blok en zijn niet racistisch. Homo's lopen alleen maar in roze T-shirts rond en zijn allemaal verwijfd, buiten die harige homo's, die zijn niet verwijfd, die zijn juist heel stoer en hebben allemaal zweepjes in hun kelder liggen thuis. Conclusie: er is niets zo gemakkelijk om jezelf populair te maken als jezelf outen. Misschien moet ik het zelf eens proberen. Als ik me dan nog vragen stel over de ongebreidelde immigratie, kan ik niet meer voor fascist en racist uitgescholden worden. Iedereen weet toch dat homo's geen fascisten en geen racistisch zijn. Of hoe je hardnekkige vooroordelen het best kunt bestrijden met nog hardnekkigere vooroordelen.
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() alléé, de eerste twee maanden moeten we géén overvallen niet meer verwachten van gasten uit het oostblok...... die zitten nu met de schrik van hun leven om "gepakt" te worden door een homofiele commissair...
![]() ![]() ![]()
![]() |
#48 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() deze homo was nochtans niet erg populair in linkse midden met alle gevolgen vandien!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() [quote="maddox"]Tja, Raf, ik hou me aan de wet, en aan mijn 2de regel, "niet betrapt worden".Dus in de positie van fouilering ben ik nog nooit geweest.quote]
Maddox, als ik naar de voetbal ga kijken, word ik vaak preventief gefouilleerd. En inderdaad Raf het is niet steeds op het eerste gezicht te zien, maar ik begrijp dat sommige niet wensen gefouilleerd te worden door een man die kan verliefd worden op een andere man. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() en wat met homo's en lesbiennes die niet door iemand van het andere geslacht wensen gefoullieerd te worden.
laat mij raden: minder begrip? ![]()
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementslid
|
![]() De voorbeelden zijn meer en meer vergezocht. Ik stel voor dat de holebi agenten een roze driehoek dragen opdat er geen misverstanden kunnen ontstaan bij het fouilleren.
![]()
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() Jij hebt nog geluk, ik ben tegen seks en wens niet aangeraakt te worden.
![]() |
#56 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Et voila: flikkers bij de flikken, het werkt ontradend naar potentiele criminelen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementslid
|
![]() Ik vrees vooral voor misbruik van de gummi knuppel!!!
![]() |
#58 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar denk je dat die speeltjes enkel bij de nichten populair zijn? Moet je es gaan rondkijken op zo een van die degoutante erotica-beurzen. "Normale" mensen zijn niet altijd even normaal hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Provinciaal Statenlid