Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 13 mei 2006, 12:24   #41
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Is hij dood ??
Volgens mij kloppen uw nieuwsbronnen niet. Hij is neerschoten ja maar dood ik dacht het niet.
Oud 13 mei 2006, 12:25   #42
Big_daddy
Gouverneur

Big_daddy's schermafbeelding

Standaard

[quote=BitterSweet;1703457]

Citaat:
Een minderheid van de allochtonen heeft hier de laatste jaren erg huisgehouden wat betreft misdaad, dat bewijzen de statistieken en dat moet niet in de doofpot gestoken worden.
Zolang je de wortel niet aanpakt blijf je symptomen bestrijden. Zolang men niet op een legale weg mee op de mesthoop van de economie kan teren, zullen sommigen het op andere manieren proberen.
Men zou eens onderzoek moeten verrichten naar het veroordelingsgedrag van magistraten die mijnheer x zwaarder straffen dan mijnheer y. Stel eerst daar maar eens statistieken over.

Citaat:
Dat mensen zich daar tegen verzetten is een feit,en daarom stel ik hier dat de regering en alle politieke partijen ( zowel de opruiende als de passieve laat maar waaien partijen) fout hebben,door geen orde op zaken te stellen.
Een vorm van orde op zaken stellen is om een keer voor de verandering de KATHOLIEKE achtergrond van de laffe racistische moordenaar op de voorgrond te plaatsen. Iemand uit een oostfrontnest, als dat geen braaf gedoopt katholiek kereltje is ... Maar jezuske stierf voor zijn daden wellicht

Citaat:
Dat deze laffe moorden onmiddelijk moet aangegrepen worden om nog meer verdeeldheid te zaaien is dom en gevaarlijk,en zal toenadering zeker niet bevorderen.
Verdeeldheid ? Ik zaai absoluut geen verdeeldheid, ik breng het zwaard niet, alleen de weegschaal ...
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline  
Oud 13 mei 2006, 12:29   #43
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Niet overdrijven he. Hebt gij nooit kattekwaad uitgehaald toen ge jong waart?
Geloof het of niet: ik heb nooit kattekwaad uitgehaald! Jamais. Geen oude madammekes lastig gevallen, wel integendeel.

Ik beschouw criminaliteit niet als kattekwaad, maar ik stap niet mee in de eenzijdige hysterie wanneer het om allochtone daders gaat ( 80.000 marcheerders te Brussel) en de relativering van feiten door van labiliteit te spreken wannneer de daders Flamandkes zijn.
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline  
Oud 13 mei 2006, 12:31   #44
Devi8
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy Bekijk bericht
En een allochtoon die met haat rondloopt tegen het westen mag dan volgens jou ook zijn gang gaan zeker ; "allah doet niets aan die ongelovigen zal het heft in eigen handen moeten nemen " ?
Denk aan al die aanslagen de voorbije jaren in naam van de islam tegen de Westerse wereld. Al vergeten?
Wat betreft echter de vreemdeling die hier resideert in België. Hij heeft het merendeel van de politici achter zich, wordt hier behoorlijk opgevangen, er is zelfs sprake van positieve discriminatie. Velen onder hen kunnen een groot deel van hun inkomen naar hun land van herkomst sturen en voor diegenen die het nemen zonder te vragen - de straffen tegen criminaliteit zijn heel wat lager dan in zijn land van herkomst, zoniet onbestaande.
Er is daarenboven het cordon sanitair, een bevestiging dat alle partijen de vreemdelingen genegen zijn.
Ik refereerde trouwens niet naar God, zoals jij naar Allah, maar naar onze lokale bewindvoerders.
Devi8 is offline  
Oud 13 mei 2006, 12:33   #45
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Misschien zijn de laffe Vlamingen wel in meerderheid labiel? Hoe meer de economie verhuist naar het Oosten en hoe meer zij zich een vreemde in "eigen land" voelen, hoe labieler ze worden?

Wie weet wat gaan we nog allemaal meemaken? Een saaie tijd is het in ieder geval niet nu.
" Ik wens je boeïende tijden toe"

Naar het schijnt een jiddische verwensing...

Misschien krijgen jullie de primeur van de rassenoorlog.
Big_daddy is offline  
Oud 13 mei 2006, 12:36   #46
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Devi8 Bekijk bericht
Denk aan al die aanslagen de voorbije jaren in naam van de islam tegen de Westerse wereld. Al vergeten?
Wat betreft echter de vreemdeling die hier resideert in België. Hij heeft het merendeel van de politici achter zich, wordt hier behoorlijk opgevangen, er is zelfs sprake van positieve discriminatie. Velen onder hen kunnen een groot deel van hun inkomen naar hun land van herkomst sturen en voor diegenen die het nemen zonder te vragen - de straffen tegen criminaliteit zijn heel wat lager dan in zijn land van herkomst, zoniet onbestaande.
Er is daarenboven het cordon sanitair, een bevestiging dat alle partijen de vreemdelingen genegen zijn.
Ik ben geen moslim, maar sympatiseer voor de volle 100 % met de "terroristen". De wereldheerschappij gun ik niemand. Maar dit is allemaal off topic; er is een VlamingBanger neergeschoten en ik voel me voor het eerst een beetje erkend in dit apenlandje.

Citaat:
Ik refereerde trouwens niet naar God, zoals jij naar Allah, maar naar onze lokale bewindvoerders.
Ik denk dat je me verwart met Lincoln. Ik refereer nooit naar godjes.
Big_daddy is offline  
Oud 13 mei 2006, 12:38   #47
Devi8
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Waarom is dan deze regel die je hier voorschrijft niet van toepassing ingeval dat een allochtoon zoiets dergelijks doet en moet de hele de maatschappij "allo" door met de vinger gewezen worden en geen haan die kraait, waarom ??
Kansarmoede wordt steeds opgeworpen. Is dit ook niet met de vinger wijzen naar de maatschappij en de politici? Verschil is men die kansarmoede op alle verschillende manieren bestrijdt - tot zelfs positieve dicriminatie toe ...
De procentgewijze hogere criminaliteit bij allochtonen wordt daarentegen zelfs nog niet onderkend.
Devi8 is offline  
Oud 13 mei 2006, 12:38   #48
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben geen moslim, maar sympatiseer voor de volle 100 % met de "terroristen". De wereldheerschappij gun ik niemand. Maar dit is allemaal off topic; er is een VlamingBanger neergeschoten en ik voel me voor het eerst een beetje erkend in dit apenlandje.
Waarover heeft u het eigenlijk? Wie is er dan wel neergeschoten?
Jan van den Berghe is offline  
Oud 13 mei 2006, 12:41   #49
Devi8
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Zielig om je erkend te voelen in de schaduw van enkele lijken.
Devi8 is offline  
Oud 13 mei 2006, 12:42   #50
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Maar het wérkt wel...
Bhairav is offline  
Oud 13 mei 2006, 12:42   #51
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

[quote=Big_daddy;1703479]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht

quote big daddy
Zolang je de wortel niet aanpakt blijf je symptomen bestrijden. Zolang men niet op een legale weg mee op de mesthoop van de economie kan teren, zullen sommigen het op andere manieren proberen.
Men zou eens onderzoek moeten verrichten naar het veroordelingsgedrag van magistraten die mijnheer x zwaarder straffen dan mijnheer y. Stel eerst daar maar eens statistieken over.

quote bittersweet
daar zijn inderdaad dingen voor te zeggen!

Het veroordelingsgedrag gaat omhoog naarmate men meer feiten pleegt!

quote big daddy
Een vorm van orde op zaken stellen is om een keer voor de verandering de KATHOLIEKE achtergrond van de laffe racistische moordenaar op de voorgrond te plaatsen. Iemand uit een oostfrontnest, als dat geen braaf gedoopt katholiek kereltje is ... Maar jezuske stierf voor zijn daden wellicht

quote bittersweet
Vermits hier in Europa een duidelijke aflijning is tussen geloof en politiek is uw afweging mss wel waar,mms ook niet.

quote big daddy
Verdeeldheid ? Ik zaai absoluut geen verdeeldheid, ik breng het zwaard niet, alleen de weegschaal ...
quote bittersweet
Maar ondertussen ook de slijpsteen???

Laatst gewijzigd door BitterSweet : 13 mei 2006 om 12:48.
BitterSweet is offline  
Oud 13 mei 2006, 12:47   #52
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Waarover heeft u het eigenlijk? Wie is er dan wel neergeschoten?
Ik ben geen moslim, maar sympatiseer voor de volle 100 % met de "terroristen". De wereldheerschappij gun ik niemand. Maar geopolitiek is allemaal off topic.

Wat wel on topic is; er is een VlamingBanger neergeschoten en ik voel me voor het eerst een beetje erkend in dit apenlandje.
Big_daddy is offline  
Oud 13 mei 2006, 12:49   #53
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Devi8 Bekijk bericht
Zielig om je erkend te voelen in de schaduw van enkele lijken.
Ik ken reusachtige grafzerken waar mensen binnen stappen om zich erkend te voelen in de schaduw van een gekruisigd lijk. Ook zielig ?
Big_daddy is offline  
Oud 13 mei 2006, 12:58   #54
Devi8
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Ik ken reusachtige grafzerken waar mensen binnen stappen om zich erkend te voelen in de schaduw van een gekruisigd lijk. Ook zielig ?
Je weet wel wat en hoe ik het bedoelde...
Devi8 is offline  
Oud 13 mei 2006, 13:00   #55
BitterSweet
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik ken er zelfs die zichzelf opblazen om in het paradijs te komen (ook zielig?)

Zie je beste,allemaal godsdienst en moord en waarom??
Oud 13 mei 2006, 13:09   #56
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Ik ken er zelfs die zichzelf opblazen om in het paradijs te komen (ook zielig?)
Aangezien er in Europa een scheiding is tussen geloof en politiek is uw afweging misschien waar, misschien ook niet .... ( triestig hé )

Citaat:
Zie je beste,allemaal godsdienst en moord en waarom??
Het onderwerp is nu net dat men ongeachte welke godsdienstige achtergrond ( sterkhouders of lauwe volgelingen) laffe moorden kan plegen, en dat het deugd doet eens een zelfverklaarde autochtoon uit een onberispelijk burgerlijk gezinnetje ( dixit hun buren ), naar voren te schuiven als voorbeeld. Waarom niet ?
Big_daddy is offline  
Oud 13 mei 2006, 13:10   #57
Fille van de Foor
Gouverneur

Fille van de Foor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Indien het gaat om labiele mensen, dan zijn er procentueel toch wel heel veel labielen in de Marokkaanse gemeenschap... Vrucht van inteelt?
En kan je ons ook - gewoon ter informatie opdat wij de nodige veiligheidsmaatregelen zouden kunnen nemen - even meedelen hoeveel "labielen" er zich in en om het VB bevinden?
Oud 13 mei 2006, 13:21   #58
BitterSweet
Minister-President

Standaard

Citaat:
Aangezien er in Europa een scheiding is tussen geloof en politiek is uw afweging misschien waar, misschien ook niet .... ( triestig hé )

Het onderwerp is nu net dat men ongeachte welke godsdienstige achtergrond ( sterkhouders of lauwe volgelingen) laffe moorden kan plegen, en dat het deugd doet eens een zelfverklaarde autochtoon uit een onberispelijk burgerlijk gezinnetje ( dixit hun buren ), naar voren te schuiven als voorbeeld. Waarom niet ?
Dat is inderdaad spijtig genoeg waar,maar ik vind geen meerwaarde waar moord deugt doet door wie dan ook!
Oud 13 mei 2006, 13:22   #59
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor Bekijk bericht
En kan je ons ook - gewoon ter informatie opdat wij de nodige veiligheidsmaatregelen zouden kunnen nemen - even meedelen hoeveel "labielen" er zich in en om het VB bevinden?
En dat dan aangevuld met het aantal labielen die zich in en om de VLD, SP.a, CD&V, PVDA, LSP, NEE, ..., frituur Janine, ..., den duivenbond, ... de Oostendse ijsberen bevinden ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 13 mei 2006, 13:24   #60
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De laffe racistische moorden begaan door een bloedverwant van een parlementslid van het VlamingBang ( met een oostfrontstamboom ; je weet wel die gasten die zijn gaan strijden voor de bezetters van hun eigen land ), werd door de politie beantwoord met een welgemikte schot in de buik.

Voor de verandering, en per hoge uitzondering heeft de politie haar werk gedaan. Als ze hun best blijven doen kunnen velen zich terugvinden in de leus: Meer blauw op straat ! Nu!

Ongeacht of hij gotic is of skinhead ( dat laatste gaf hij zelf toe aan de politie), indien hij gedoopt is geweest is hij katholiek! Een [SIZE=6]katholieke moordenaar[/SIZE] dus!
andev is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be