Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 14 mei 2006, 09:00   #41
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barney Bekijk bericht
shit, jullie zijn dom
bekijken jullie wel het nieuws? De dader heeft toegegeven dat hij vreemdelingen ging doodschieten, dit moet dus wel racistisch geweest zijn
Ja, aan de mening of aan de motieven van een geesteszieke mag natuurlijk geen ogenblik getwijfeld worden !

Die geloven we op zijn woord !!
PAJOT is offline  
Oud 14 mei 2006, 09:03   #42
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Ja, aan de mening of aan de motieven van een geesteszieke mag natuurlijk geen ogenblik getwijfeld worden !

Die geloven we op zijn woord !!
Weer een geheim ontrafeld .................."onze Pajot" is psychiater 8) .
Pietje is offline  
Oud 14 mei 2006, 09:15   #43
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob. Bekijk bericht
---------

Ze was een onschuldige vrouw , een goed geintegreerde Turkse ,
Klopt.

Citaat:
ze las vreedzaam een boekje op een bankje (de koran ??),
Who cares. Ik denk dat ze 'Mieke Maaike's obscene jeugd' aan het lezen was.

Citaat:
en dat vodje vermelden we en passant, maar laten we wegens ...' te gevoelig ' maar best van de foto weg, de publieke opinie moest zich maar eeens vragen stellen.
Wat bedoel je? Dat men de hoofddoek met Photoshop weggewerkt heeft? Het is de familie die de foto aan de pers heeft verschaft. De familie had dus de keuze om de Turkse vrouw mèt of zonder hoofddoek in de media te laten verschijnen.

Citaat:
En op die manier worden wij dagdagelijks een mediarad voor de ogen gehouden op de ' Verhofstadt methode ' .....alles gaat goed , geen probleem , geen zorgen maken, de schrik voor de islamitische overrompeling is maar zoals het onveiligheidsgevoel, onterecht dus.
My *ss onterecht !!!!!
Paranoia.

Citaat:
Power comes in numbers, en het demografische kantelmoment komt in de grootsteden met snelvaart op ons af.
Nog even en al wie geen vod heeft ophangen wordt meedogeloos afgeknalt.
Nog meer paranoia.

Citaat:
At your service
Jou heb ik liever niet aan mijn servies.
Oud 14 mei 2006, 09:16   #44
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Vreemd..
En zeggen dat zelfs Turkse vrouwen zonder hoofddoek neerkijken op vrouwen mét. Dat zijn er volgens hen 'uit de bergen' die hopeloos zijn achter gebleven.

De vraag rijst dan natuurlijk waarom die vrouw persé als 'modern' moest worden afgeschilderd in de media.

Niet dat het veel verschil maakt. Ze werd zonder reden door een dolle moordenaar vermoord. Maar waarom moest ze in de media persé afgeschilderd worden als een geëmancipeerde Turkse?
Wat heeft die hoofddoek nu met emancipatie te maken? Toevallig ken ik die familie en ze zijn inderdaad modern. Ook met hoofddoek kan je modern zijn.
Oud 14 mei 2006, 09:33   #45
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Wat heeft die hoofddoek nu met emancipatie te maken? Toevallig ken ik die familie en ze zijn inderdaad modern. Ook met hoofddoek kan je modern zijn.
-------

als jij die familie dan toch kent, vraag hen eens of de media , of parket vroeg naar een foto van de vrouw zonder doek ?
Zoniet, vraag dan de familie eens of ze zelf met een bepaalde reden een foto zonder hoofddoek meegaf.

Je begrijpt beste Ke Nan, hier klopt iets niet.
In het dagdagelijkse leven omwille van geloofsovertuiging voor de weinige mensen die je op de straat tegenkomt een hoofddoek dragen, en wanneer je voor gans België te kijk wordt gezet , dat doekje aflaten.
Hier klopt iets niet.
De ene moment gelovig zijn en de andere niet.
Je voelt toch zelf aan dat hier min of meer een manipulatie aan de gang is.

At your service

Laatst gewijzigd door bob. : 14 mei 2006 om 09:33.
bob. is offline  
Oud 14 mei 2006, 09:33   #46
Ploertendoder
Banneling

Ploertendoder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oeteke Bekijk bericht
die neef lijkt meer op nen oostblokker.
Vergeet niet dat de Hongaren de TUrken uit Europa hebben verjaagd.
kan zijn dat er nen Hongaar zo dom is geweest om mee naar turkije te gaan en daar dan met nen turk of zo te beginnen.

Ze lijken inderdaad nie echt op turken, maar ja, Adam G, diene Pool lijkt ook nie op ne pool maar op ne marokkaan he..
Het enige wat er Turks aan was was wat van die vettige brillantine aan zijn slapen, en dan hebben we het zowat gehad. Oh ja en zijne naam zeker Urgut vun Rutteketut of zoiets.

Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 14 mei 2006 om 09:34.
Ploertendoder is offline  
Oud 14 mei 2006, 09:35   #47
Ploertendoder
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik noem geen namen, maar er is er hier één, die zelfdoding zou moeten plegen, om consequent met zijn pseudo te blijven...
Gij gaat mij geen twee keer nen ban aan mijn broek lappen ze, idioot. Onnozele Pianokloon.

Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 14 mei 2006 om 09:36.
Ploertendoder is offline  
Oud 14 mei 2006, 09:37   #48
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Het enige wat er Turks aan was was wat van die vettige brillantine aan zijn slapen, en dan hebben we het zowat gehad.
--------

Tenzij je over een gitzwarte Soudanees met hakmes, een eskimo met poolbeer jas of Japanner met sushi in de mond begint, is het toch niet gemakkelijk om op basis van het uiterlijk iemands origine te bepalen.

Wij hebben ook belgen die er als mongolen uitzien nietwaar.

At your service
bob. is offline  
Oud 14 mei 2006, 09:42   #49
Ploertendoder
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustius Bekijk bericht
Hans Van Themsche (18) werd vijf jaar geleden, toen hij nog school liep in Antwerpen, gepest door allochtonen. Dat is de reden waarom hij, volgens zijn eigen versie, donderdag in Antwerpen doelbewust mensen van vreemde afkomst viseerde.

Een Turkse vrouw, een Malinese au pair en een Belgische kleuter van 2,5 jaar oud vielen onder de kogels van Van Themsche. Volgens het parket koos de jongeman zijn slachtoffers willekeurig.

De slachtoffers waren volgens zijn eigen verklaringen de eerste allochtonen die hij tijdens zijn ,,strafexpeditie'' in het stadscentrum tegen het lijf liep.

De Turkse Sonhul Koç (46), die een hoofddoek droeg, zat op een bankje in een park aan de Pottenbrug een boek te lezen. Van Themsche schoot haar van op zes meter afstand een kogel in de rug. Ze is zwaargewond.

............

bron: standaard

Het is ongelofelijk hoe bepaalde mensen deze gebeurtenis willen verdraaien
De eerste reactie die op iets trekt. En �* propos, als je mij bedoelt, ik wil niks verdraaien.

Nu weten we na de gebeurtenissen bij arme Joe dat we niet zomaar moeten voortgaan op wat getuigen en kranten zeggen. Ik zou het dus graag wel willen bevestigd zien langs meerdere kanalen.

Feit blijft als die vrouw daar niet met een vermomming had gezeten ze nu geen gat in haren buik zou gehad hebben.

Die zwarte die kon natuurlijk niet veel aan haar uiterlijk doen.

Kan er misschien iemand eens die foto zonder hoofddoek van die 'turkse' inscannen en hier op 't forum zetten. Dan zie je meteen wat er met de titel bedoeld wordt.

Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 14 mei 2006 om 09:46.
Ploertendoder is offline  
Oud 14 mei 2006, 09:52   #50
Ploertendoder
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
ter informatie: Ja, die turkse mevrouw droeg een blauw en witte hoofddoek
Gij zat naast haar op de bank zeker?
Ploertendoder is offline  
Oud 14 mei 2006, 09:55   #51
Ploertendoder
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Dus met andere woorden, het is niet de schuld van de dader, maar wel de schuld van het slachtoffer : ze had maar geen hoofdoek moeten dragen...

Stompzinnigheid heeft geen maat. Eén van de meest debiele stellingen die ik al ooit gehoord heb.
Ergens heeft ze het wel gezocht. Net als al die andere beroepsprovocateurs die onze mensen dag in dag uit het bloed van onder de nagels pesten.
Ploertendoder is offline  
Oud 14 mei 2006, 09:57   #52
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die zwarte die kon natuurlijk niet veel aan haar uiterlijk doen.

-------

Toch wel, Michael Jackson heeft daar een goede behandeling voor.

Kan er misschien iemand eens die foto zonder hoofddoek van die 'turkse' inscannen en hier op 't forum zetten. Dan zie je meteen wat er met de titel bedoeld wordt.
------

geen slecht idee, het is per slot van rekening een mooie vrouw die het bekijken waard is .
Oei,.......ga ik nu haar Turkse broers over me heen krijgen ??

At your service
bob. is offline  
Oud 14 mei 2006, 09:58   #53
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ergens heeft ze het wel gezocht. Net als al die andere beroepsprovocateurs die onze mensen dag in dag uit het bloed van onder de nagels pesten.

---------

PD, op deze manier ga de 100 postings niet halen hoor.

At your service
bob. is offline  
Oud 14 mei 2006, 10:00   #54
Ploertendoder
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN Bekijk bericht
Hier staat niks in over een hoofddoek. Misschien tracht politiek correct via de pers nu om de hoofddoekdracht wat te ontmoedigen? Slim gezien moet ik zeggen.

En het bruin gepeupel eerst het vuile werk laten doen en er dan zelf proberen beter van te worden. Dat scenario is al meer dan eens voorspeld en lijkt nu zich nu volgens plan te voltrekken... Straf!
Ploertendoder is offline  
Oud 14 mei 2006, 10:04   #55
Ploertendoder
Banneling

Standaard

Citaat:
---------

PD, op deze manier ga de 100 postings niet halen hoor.

At your service
Heb ik ergens gedreigd met geweld? Er zijn toch genoeg "linksen" die zeggen dat je het "zelf gezocht hebt" als je door een bende allochtonen in mekaar geramd wordt?

De voorbeelden schieten me nu niet zo direct te binnen maar ze zijn legio. Ook de PC's komen er aan de lopende band mee af dat dit en dat dat "nodeloze provocaties" zijn. Zie maar naar de "cartoonrel" of "Van Gogh" etc. die hadden het ook zelf gezocht.

Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 14 mei 2006 om 10:04.
Ploertendoder is offline  
Oud 14 mei 2006, 10:06   #56
Ploertendoder
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Dus met andere woorden, het is niet de schuld van de dader, maar wel de schuld van het slachtoffer : ze had maar geen hoofdoek moeten dragen...

Stompzinnigheid heeft geen maat. Eén van de meest debiele stellingen die ik al ooit gehoord heb.
Een realistische stelling.
Ploertendoder is offline  
Oud 14 mei 2006, 10:16   #57
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
-------

als jij die familie dan toch kent, vraag hen eens of de media , of parket vroeg naar een foto van de vrouw zonder doek ?
Zoniet, vraag dan de familie eens of ze zelf met een bepaalde reden een foto zonder hoofddoek meegaf.
Dat is niet mijn taak.

Citaat:
Je begrijpt beste Ke Nan, hier klopt iets niet.
In het dagdagelijkse leven omwille van geloofsovertuiging voor de weinige mensen die je op de straat tegenkomt een hoofddoek dragen, en wanneer je voor gans België te kijk wordt gezet , dat doekje aflaten.
Hier klopt iets niet.
De ene moment gelovig zijn en de andere niet.
Je voelt toch zelf aan dat hier min of meer een manipulatie aan de gang is.

At your service
Een hoofddoek is niet altijd een uiting van een geloofsovertuiging. Naast de functie als hoofdbedekking kan het ook gebruikt worden als versiersel die men naar believen gebruikt. Mijn moeder doet dat ook. Soms loopt ze met hoofddoek rond en andere keren zonder. Dit is een vrije keuze en zo moet het ook blijven.
Oud 14 mei 2006, 10:22   #58
Ploertendoder
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Dat is niet mijn taak.

Een hoofddoek is niet altijd een uiting van een geloofsovertuiging. Naast de functie als hoofdbedekking kan het ook gebruikt worden als versiersel die men naar believen gebruikt. Mijn moeder doet dat ook. Soms loopt ze met hoofddoek rond en andere keren zonder. Dit is een vrije keuze en zo moet het ook blijven.
Misschien moet er hier wel nen Ataturk komen die al die hooffdoeken ineens verbied zoals die verboden zijn in de openbare gebouwen in Turkije. Want Turkse professoren zeggen zelf dat wie een hoofddoek draagt een statement maakt dat zij een betere vrouw zou zijn dan zij die er geen dragen.

En je hebt goed naast de kwestie geantwoord. De oorzaak van de aanslag ligt bij die hoofddoek en juist d�*t mogen we niet zien. Raar hé?

ALS ze er al één droeg he, ben er nog niet zeker van.

Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 14 mei 2006 om 10:25.
Ploertendoder is offline  
Oud 14 mei 2006, 10:30   #59
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Misschien moet er hier wel nen Ataturk komen die al die hooffdoeken ineens verbied zoals die verboden zijn in de openbare gebouwen in Turkije. Want Turkse professoren zeggen zelf dat wie een hoofddoek draagt een statement maakt dat zij een betere vrouw zou zijn dan zij die er geen dragen.
De mening van een professor is evenveel waard als die van een ander.

Citaat:
En je hebt goed naast de kwestie geantwoord. De oorzaak van de aanslag ligt bij die hoofddoek en juist d�*t mogen we niet zien. Raar hé?

ALS ze er al één droeg he, ben er nog niet zeker van.
Als de hoofddoek(een stukje textiel dus) de oorzaak is van de aanslag dan is er iets goed mis.
Oud 14 mei 2006, 10:32   #60
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Allochtone (moslim-)vrouwen zijn vaak nog mooi zonder hoofddoek (vooral de Turkse dan). Dat lapje stof verandert hen echter allemaal in lelijke oude wijven.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 14 mei 2006 om 10:33.
van Maerlant is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be