![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar Vanhecke kwam ook al voordat de dader verhoord was zeggen dat hij waarschijnlijk ne gek was. |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja... van mij komende klinkt dit natuurlijk wat spreken voor eigen winkel, maar ik zie het toch vooral als reageren op de toen al ontketende hetze. Ik denk dat als het aan het VB had gelegen, de politiek totaal niet reageerde, los van condoleances en eventueel het een discussie over enige betere licentievoorwaarden voor dat type wapens.
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Natuurlijk niet. Maar dat heeft niks met integriteit te maken maar wel met het redden van het eigen vel. |
|
![]() |
![]() |
#46 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zitten er dan zoveel allochtonen in de bak?