![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze hebben deze pret gewoon afgekeken van de kaartjes met
"KUTHOLLANDERS" die gratis overal te rapen waren nadat in NL een politicus het woord "KUTMAROKKANEN" had laten vallen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Kost dat duur, zo een postkaartjes? Dit geeft mij ideeën...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de Hond zeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Ik ben gewoon benieuwd of je wettelijk 'vuile homo' kaarten kan uitdelen. Niet dat ik dergelijke aktie ooit van plan zou zijn noch zou steunen, maar als het ene mag, moet het andere toch ook kunnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Kerguelen???? Liever Cayenne dan als het mag. Ik overleef niet lang in een klimaat onder de 15 graden en zonder korte broek en sandalen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor mij heeft het gelijke kansencentrum een flater van formaat begaan. Dit is wat ik vind: Nog maar eens een fundamentalisme erbij. Heteroseksualiteit is nog steeds de seksualiteit die voor natuurlijke reproductie zorgt. Verdraagzaamheid mag ook van holebi's verwacht worden. Met een kaartje "Vuile hetero" wil de holebi-beweging de aandacht vestigen op discriminatie van holebi's. Het zal wel niet trendy zijn, en eigenlijk kan me dat weinig schelen, maar de organisatie die zich amuseert met de jaarlijkse "homofobie"-prijs uit te keren, mag voor mij in de rij gaan staan naast het VB en extremistische moslimsfundamentalisten. Wat een onbeschaamde onverdraagzaamheid spreiden die ten toon! Als er nu één groep is die een genuanceerd debat rond homo- en biseksualiteit verknoeid heeft door er een symbool-dossier van te maken, dan zijn zij het wel. Dus: laat ons een beker voor onverdraagzaamheid maken en die voor 2006 uitreiken aan de uitreikers van de homofobie-prijs.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou iemand nu zijn voor- of afkeur tegenover bepaalde sexuele handelingen moeten verzwijgen? We mogen b.v. wél tegen pédé's fulmineren of SM e.d. openlijk afkeuren. Waarom zouden we dan hetero- of homo-sex moeten vrijwaren van (al dan niet terechte) kritiek?
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() En weeral slaat de homohaat en homofobie in deze topic enorm toe, geen enkel respect meer, weg met alle begrip; ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat deze homofoben nooit geen kind zullen hebben die holebi is anders vrees ik voor het ergste.
Daar moet toch dringend iets aan gedaan worden en ja homohaat en homofobie mag voor mijn gerust strafbaar worden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grappig, daar valt over te praten, maar onaangenaam is het voor vele mensen zeker, en laat dat net die mensen zijn die al gevoelig zijn voo dit soort zaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan de zon bij wet niet verbieden of verplichten te schijnen. Laat homohaters hun vuiligheid openlijk en ongestraft spuien, dan weet je vanuit welke hoek het gevaar komt. Dat lijkt me stukken beter dan bij wet afgedwongen en dus onoprechte, niet-authentieke tolerantie.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dat ze er gevoelig voor zijn tot daar aan toe maar dat neemt nog niet weg dat ze homohatend of homofoob moeten worden.
![]() |
![]() |
#55 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() misschien is het de bedoeling van de campagne dat die mensen eens voelen hoe het voelt wanneer holebi's nageroepen worden als "vuile homo"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Maar wat vind jij eigenlijk van de campagne, Bartje? Denk je echt dat dit de verstandhouding zal verbeteren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dat er campagne moet gevoerd worden, zeker weten maar de manier waarop is indd misschien wel beetje forcerend maar dat neemt niet weg dat sommige reacties hier weer enorm homofoob overkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
aan de grenzen van de verbeelding, holibis zijn niet in een situatie om te klagen, zij hebben de steun van het regime |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, wat denk je nu?
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds heb ik al wel feestjes van holebi's gezien waarop staat "hetero's óók welkom", alsof dat een gunst is.
![]() |
![]() |