![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() 'k hem ne machtigen breedbeeld he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() foei ik dacht eerder aan een nijl.....
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Dan hoor je misschien zelf in de leiding van het VB thuis! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() En blijkbaar kleine hersenen: wil je aub bij de topic blijven of ga je anders niet beter nog wat in de zandbank spelen? (zorg dat je er je verstand niet verliest: je hersen is niet terug te vinden tussen al dat zand!)
Laatst gewijzigd door ericferemans : 18 mei 2006 om 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Nog een baby die het debat ontvlucht door de beest uit te hangen: pak je teddybeer en ga zelf slapen in plaats van ons in slaap te proberen wiegen: wij zijn te oud om al naar bed te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Jij mag mee gaan slapen. Met een hobbelpaard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Eigenlijk als spirit over democratie bezig is, dan is het wel altijd om te lachen. Als je het aantal kiezers van deze partijen vergelijkt, dat kan je alleen maar concluderen dat spirit tegen de democratie in gaat want daar heeft de kiezer gelijk en deze kiest nu eenmaal niet voor spirit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Tja, jij behoort tot de mensen, die het liefst alle partijen die maatschappelijke problemen aankaarten gewoon zou verbieden en dan is het probleem ook verdwenen.
![]() Laatst gewijzigd door Geertje : 18 mei 2006 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
... die voor 80% uit dictaturen bestaat.Als de VN consequent was dan hief ze zichzelf op. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() steben: wie denk je dat het centrum leman heeft opgericht en alle breedspectrum wetten mee heeft goedgekeurd... juist ja uw tsjeven .
Ze geven het zelf toe... de enige reden waarom ze het nu niet meer openlijk( in de raad van bestuur van het CGKR doen ze wel vollop mee net als in de gemeenschapscommissie van het brussels parlement) doen is omdat ze het VB zogezegd geen forum willen geven( heeft de grootste partij van vlaanderen daar dan geen recht op) en vooral omdat ze schrik hebben van de boemerang. Eigenlijk walg ik nog meer van hen die achter de rug (en in het verleden) het wapen smeden dan zij die met open vizier handelen. Het enige wat hen hun nu tegen houdt iis de toorn van de kizer. maar uiteindelijk maakt de kiezer geen onderscheid tussen de handlangers( cdenv en VLD die het nu in het geniep doen) en zij die het werk nu openlijk afmaken. http://www.secessie.nu/pdf/15-2.pdf In secessie stond in 2004 een mooi overzicht van de stappen die de PC'ten ondernamen om de democratie te ontmantelen en de vrijheid van meningsuiting aan banden te leggen. grosso modo kan men zeggen dat het pas goed begon in 1991. En dat onder JL dehaene de drietand werd gesmeed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De vergelijking met de jaren dertig gaat niet op, maar om dat te begrijpen moet je eerst een geschiedenisboek openslaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Mijn oprechte excuses hiervoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft zijn gedacht he,ge moogt hier nog tot Sint-Juttemis proberen om dat te veranderen,ge zult er niet in lukken,net zomin als dat men u zal kunnen veranderen. De spamtechniek heeft ook nadelig gewerkt voor de traditionele partijen,vermits het VB steeds maar groter geworden is. Ik denk dat men beter eens allemaal bijeen moet gaan zitten en is goed nadenken en tot akoorden en afspraken moet komen ipv steeds op mekaars kap te zitten.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 18 mei 2006 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
- De mensen zullen hun toorn in de toekomst laten blijken. Hun toorn omdat de grote "veiligheids profeten" er voor zorgen dat kleine kindjes door een tienezel werden doodgeschoten, een échte vreemdelingenhater. - De mensen zullen hun toorn laten zien omdat deze wereld die vrij rustig is op stelten wordt gezet door fanatieke pummels die steeds weer ons vredig land op stelten zetten door hun gebral, gelul en gezever. De familie van Luna heeft veel meer aanhangers dan die van haatzaaier en publiek puber nr.1 Dewinter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Wensdenken zal niet helpen.
Voortaan stem ik VB. Er zijn er nog een paar, vermoed ik. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() [
Citaat:
Ik aanzie mensen die misdaden verdedigen niet als onschuldige doetjes. Ik spaar dan mijn kritiek en afkeur niet. Maar deze reactie was bedoeld tegen mensen die een debat uit de weg gaan, en het proberen te verzuipen in een discussie over ... paarden ! [/quote] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |