![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is het statuut dat je hebt als je een beurs krijgt om te doctoreren.
Doctoraten werken met 'beurzen' die je krijgt van instellingen als het Fonds voor Wetenschappelijk Onderzoek of het Bijzonder Onderzoeksfonds. Die betalen dus uw 'loon', maar dat is eigenlijk een 'beurs'. Strikt genomen ben ik geen loontrekkende, maar ik krijg achteraf wel ne C4, dus noemen ze dat nen job. Heb ik allemaal zelf mogen uitzoeken om te kunnen uitleggen aan de madam van de vdab. En dat was echt de laatste keer dat ik hun job in hun plaats doe, verdomme. ![]()
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb het al gevonden, dat is zo'n nepstatuut met beursgelden noch mossel noch vis met het loon 75 tot 100% van een assistent. Vrij van rsz natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() is altijd zo dat je op de vdab moet zitten lesgeven als werkloze hoor. Doe maar eens een enquette ben er absoluut zeker van dat negentig percent ofzo dergelijke ervaring heeft.
bij het ocmw is het trouwens net hetzelfde. ben vorige week nog mee naar harelbeke gemoeten om ze daar uit te leggen wat de rechten van daklozen zijn. Kan je je voorstellen - als dakloze moet je op t ocmw uitleggen wat ze voor je kunnen en moeten doen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga toch content zijn als ik daar weg ben.
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, veelal kunnen die mensen er ook niet aan doen. De wetgeving is gewoon veel te complex.
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() donkiiiieee[SIZE="3"]eeeee[/SIZE][SIZE="4"]eeeeeeeeee[/SIZE][SIZE="5"]eeeeeeeeee[/SIZE][SIZE="6"]eeeeeeeeeeee[/SIZE][SIZE="7"]eeee[/SIZE]
waar beeeeeeeeeeeeeeeeeeen je ????????? niemand maar dan ook niemand die een positieve beoordeling voor de vdab over heeft. zal wel genoeg zeggen zeker. op naar ander en beter ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() niemand maar dan ook niemand die een positieve beoordeling voor de vdab over heeft.zal wel genoeg zeggen zeker.--------------------------------Wereldschokkend , inderdaad.Wie had dat nu kunnen verwachten op deze forumpeiling?Ernst & Young zitten nu met de handen in het haar.Maandagmiddag krijg ik het slechte nieuws waarschijnlijk.De vdab zal worden opgedoekt.We mogen nu verwachten dat FVDKB het forum zal raadplegen hoe het verder moet.Tsjonge tsjonge...Dat ik dat nog moet meemaken.
Laatst gewijzigd door Don Quichote : 19 mei 2006 om 23:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() niemand maar dan ook niemand die een positieve beoordeling voor de vdab over heeft.
zal wel genoeg zeggen zeker .-------------------------------- Wereldschokkend , inderdaad. Wie had dat nu kunnen verwachten op deze forumpeiling? Ernst & Young zitten nu met de handen in het haar. Maandagmiddag krijg ik het slechte nieuws waarschijnlijk. De vdab zal worden opgedoekt. We mogen nu verwachten dat FVDKB het forum zal raadplegen hoe het verder moet. Tsjonge tsjonge...Dat ik dat nog moet meemaken. Laatst gewijzigd door Don Quichote : 19 mei 2006 om 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zeggen dat men ervaringsdeskundigen gaat betrekken in het beleid en ze daarvoor betalen met centen van de belastingbetaler is natuurlijk makkelijk. Er ook naar luisteren en het beleid ernaar aanpassen is natuurlijk wat anders ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 mei 2006 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |