![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
oe lang is da al geleden, van voor ik geboren was of zo?
stop me zagen over Europa. Ladonia zal wel bepalen hoe het nu verder moet met haar kolonie. Als minister van nuttelose zaken, vind ik dit forum nutteloos. Ik hou van nutteloos, daarom ben ik ook minister http://www.ladonia.net |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Burgemeester
|
![]() mischien moet u minder selctief kijken op al deze zenders was het te zien in het avond nieuws
![]() |
#43 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
maar ja het kan zijn dat ik niet thuis was, op reis, den teve kapot was of wat dan nog ook IK HEB HET DUS NIET GEZIEN, ik vraag je dan wanneer, want ik heb er NIETS van gehoord, en ik ben selectief (wat ik ook niet ontken) maar kom WANNEER WAS DAT NU??? (dit wil ik weten en niet de rest)
stop me zagen over Europa. Ladonia zal wel bepalen hoe het nu verder moet met haar kolonie. Als minister van nuttelose zaken, vind ik dit forum nutteloos. Ik hou van nutteloos, daarom ben ik ook minister http://www.ladonia.net |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() misschien had hij geen partijkaart, maar het lijkt me klaar en duidelijk dat hij door zo'n bende VB'ers is opgevoed...met het bekende resultaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() het gefluister wordt wel hééééél erg hoorbaar (er is net op het televisienieuws een oproep gericht aan het VB om niet deel te nemen aan die demonstratie van 26 mei omdat men niet wil dat het een politieke manifestatie wordt)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() consumeer nog wat 'geestrijke' dranken
![]() ik heb niet het gevoel een arme van geest te zijn omdat ik constateer dat de moordenaar ditmaal uit een extreem-rechts nest afkomstig was |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Precies door die oproep wordt het wél een politieke demonstratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Burgemeester
|
![]() Ik constareer dat u minder extreem reageert als een kleurling een blanke vermoord .daarom zalig zijn de arme van geest.
![]() |
#51 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
zolang je geen VB-vlaggen meeneemt zal het wel goed zijn zeker ? er staat toch niet op je voorhoofd geschreven voor wie je gestemd hebt denk ik (tenzij je zo'n harde nazi zou zijn dat je een hakenkruis op je kletskop getatoeëerd zou hebben, maar dat geloof ik niet) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
het is al twee weken pure lijkenpikkerij, i.p.v. het systeem eens fundamenteel in vraag te stellen loopt iedereen mee in de gekte van het moment |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() toch blijft het VB ergens wel moreel verantwoordelijk vind ik, temeer daar de dader zelf toegegeven heeft dat het om een puur racistische moord ging en niet om iets anders
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
twee: ik denk dat uw rechtse vrienden u daar wel een goeie farce hebben wijsgemaakt. de nazi's hebben gewoon een aantal linkse ideeën misbruikt, maar ze waren allesbehalve links of denk je dat militaristen als Hitler en Göring 'linksen' waren ? Goebbels heeft wel even getwijfeld of er geen samenwerking mogelijk was met de communisten, maar dat plan werd na één discussie met Adolf al snel afgevoerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik ben tegen ALLE discriminatie, zowel positief als negatief alle mensen dienen gelijkelijk behandeld te worden, men mag niemand uitstoten en ook niemand voortrekken ik kan begrijpen dat er vele belgen boos zijn omdat ze bijvoorbeeld afgewezen worden voor een job of een project, terwijl ze daarna zien dat het aan een vreemdeling gegeven wordt. geloof me maar, het is mij ook al gebeurd maar dat vind ik ook geen reden om maar meteen achter een partij aan te gaan huppelen die voorstanders is van discriminatie, die een haat tegen vreemdelingen verspreidt en die daarbij ook nog iets hebben tegen homo's en mensen van een ander geloof, om het even welk geloof dat is. [/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik kan begrijpen dat er mensen zijn die VB stemmen, meestal uit onvrede met bestaande ongelijkheden en onrechtvaardigheden, omdat ze weten dat ze daarmee de regerende partijen het hardste kunnen kloten maar die onrechtvaardige situaties zullen niet opgelost worden door een partij die standpunten inneemt ten voordele van de rijken en tegen allerlei soorten andersdenkenden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als ik alleen al op dit forum lees, vind ik zoveel verschillende gedachten dat volgens mij NIEMAND nog weet wat het partijstandpunt is, zelfs de partijleden zelf niet. er worden teveel bochten gemaakt misschien ? voor de gewone mensen komt het wel een beetje raar over als je jarenlang die Dewinter ziet schuimbekken over vreemdelingen, moslims enzomeer, en nu ineens komt vertellen dat het VB geen racistische partij is. waarom komen ze er niet gewoon voor uit ? dat zou toch veel eerlijker zijn dan al dit geschipper ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() zozo, en durven ze zich ook te 'outen' ?
|
![]() |
![]() |