![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Een ferrari doet het wel. Jammer alleen van die betuttelende snelheidsbeperkingen die maken dat je geen 180 km/h mag rijden op gewestwegen.
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar denk wel dat zaken zoals Spaarselect het in een stroomversnelling hebben geplaatst. Bij Spaartselect ging het nog over wat anders dan louter aandelen kopen. Hier ging hier over aandelen kopen met geleend geld, geld dat ze leenden bij Spaarselect (waarschijnlijk aan een relatief hoge intrest) met hun woning als onderpand. Verder werd de doelgroep van Spaarselect gelecteerd onder gewillige slachtoffers, men spreekt zelfs van zwakbegaafden. Om 't kort te maken. Voor mij geen probleem dat de banken een analyse van de klant zijn beleggersprofiel maken, alleen mogen ze hiervan geen misbruik maken, om de klant bepaalde producten te ontzeggen, indien deze laatste over voldoende gezond verstand beschikt, om hierin te handelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het probleem niet. Maar het feit dat men geen 180 km/h mag rijden op autosnelwegen is misschien wel een mooi discussiepunt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 14 juli 2006 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je bedoelt een eigen stijl om ons af te zetten tegen de anti-establishment, weg-met-het-kapitalisme, ik-steun-geen-multinationals-pubers die in hopen naar de winkels rennen om Ché Guevara-t-shirts te kopen die in lageloonlanden vervaardigd worden met kinderarbeid, waarna ze in de Free Record Shop een CD'tje kopen van enorme anti-mainstream-muzikanten die lak hebben aan regels en het helemaal niet voor het geld doen?
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De slavenhandel in mijn voorbeeld was niet vrijwillig. Of wacht, natuurlijk wél, alleen weet die domme slaaf dat niet; een beetje zoals ik ook vrijwillig eigendom ben van mijn overheid maar ik weet het niet.
![]() |