![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
<Grote nieuwstitel> blabla <Disclaimer, het nieuws komt niet van HLN, maar wel van rioolkrant X> Trek ik dat in twijfel. Daarom dat ik eens bij de FCC, die volgens de krant het onderzoek doet, ben gaan kijken. Dat er daar geen spoor is van een onderzoek naar de president die nieuwsberichten zou vervalsen lijkt me nogal straf. Moesten er bewijzen zijn, en een onderzoek, zou dit voorpaginanieuws zijn in alle kranten. Me dunkt dat men press releases van de white house verwart met 'valse nieuwsberichten'. Het is zo'n beetje als Verhofstad die zegt dat alles goed gaat in Belgie. Ge kunt zo ook zeggen dat hij een vals nieuwsbericht de wereld instuurt. What else is new?
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sounds familiar? ![]() Hoedanook is het zo dat de economische 'boom' van de Clinton-jaren, zo'n 10 jaar nadat Reagan weg was, nagenoeg volledig werd toegeschreven aan de Reaganomics. Dankzij zijn politiek heeft de V.S. en bij uitbreiding de rest van de wereld een ongekende groei gekend, zowel qua economie, qua voorspoed als qua verspreiding van de democratie (niet in het minst in de voormalige kommunistische landen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Even de links doorgenomen. Het gaat om TV stations die via een loophole adverteren zonder vermelding van de corporate sponsor. Er zijn 49 bekende gevallen waarvan er 47 van de prive sector komen, en twee die iets met de government te maken hebben.
Om van daaruit de titel te bedenken dat Bush vals nieuws uitzend, toont aan dat het artikel dat Staaf quote van bedenkelijk allooi is. Het is ook daarom dat HLN uitdrukkelijk de verantwoordelijkheid van het artikel bij The Independent legt. maw: flauw nieuws.
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Als ge trouwens zou een nieuwsbeeld uitzenden dat ge gekregen hebt van de militairen (denk bvb een de infraroodscamerabeelden uit Irak), zonder dat ge daarbij, uitdrukkelijk en op elk frame, vermeld dat ge dat beeld hebt gekregen van het Amerikaanse leger, zijt ge bezig aan nieuwsvervalsing volgens dit artikel. Het duidt hooguit de nood aan om hier omtrent wat regels op te zetten, niets meer.
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Kathy O'Brian heeft er een boek over geschreven en geeft lectures.Er is hier ooit een link gepost met een trailer van 12 minuten van een docu die er over gemaakt is.In de 10 de minuut filmen ze in close-up haar vagina.Haar vagina is bewerkt met een scalpel en met chirurgische precizie is het gezicht van een demon er in gekerfd;echt vakmanschap-je moet het zien om er een juist beeld van te krijgen.Exo en Gun hebben die link ook wel bekeken denk ik,ik denk dat Pindar die gepost had-misschien kan iemand ze nog eens posten.
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Het HLN artikel trek op de ballen, dus gaan we maar wat wilde complottheorien posten om ons eigen nog wat belachelijker te maken?
Mij goed hoor ![]()
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De zaken nog eens nader bekeken. Ik moet toegeven dat je gelijk hebt, dat het allemaal sterk overtrokken is en dat de klachten inhoudelijk wel zeer mager zijn. For the record: ik wil toch beklemtonen dat ik mezelf volstrekt niet wil associëren met de 'onthullingen' omtrent intergenerationele serieverkrachting door opeenvolgende Amerikaanse presidenten die in deze draad verzeild zijn. Ik hou wel van een goed complotverhaal, zeker met een goed glas wijn in de hand, maar dit is gewoon te gortig om hierop zelfs te reageren. Ne mens krijgt hier wat te lezen ![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Gefoefel met begrotingen zijn van alle tijden en plaatsen. Maar bedragen van die omvang niet meerekenen? Stel je voor dat ze morgen de ziekte/werkloosheidsverzekering even uit de Belgische begroting haalden en dan mooie prognoses maakten van overschotten tot 10%. Bush heeft trouwens wel een probleem dat Reagan niet had: zijn begrotingstekort is grotendeels in handen van de Chinezen. De wapenwedloop met de Russen is nog iets anders dan een economische wedloop met de Chinezen. Als die het spel vuil spelen (en dat doen ze), kan je ze niet zomaar wat de les gaan spellen (er zijn er zelfs in zijn eigen partij die het daar knap lastig mee hebben). Reagan kende de technieken van de massapsychologie uitstekend. Hij besefte heel goed dat 'president van Amerika' in feite de grootste rol is die je in leven kan spelen en is dan ook volop gegaan voor de Oscar. Neem gewoon een ramp als Katrina: Reagan had dergelijke ramp aangegrepen om zelf te schitteren als bezorgde burgervader. Bush heeft meer de indruk gewekt dat het hem allemaal aan zijn reet kon roesten. Nochtans zou hun concreet beleid in niets verschild hebben. We zullen zien over 2.5 jaar. Meer valt er eigenlijk niet te zeggen.
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Bush Sr. Dit zal allicht weer als onzin afgedaan worden,maar informeer jezelf eens met wat meer dan alleen wat zij je geven.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 31 mei 2006 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De echte effecten zullen pas binnen pakweg 10 jaar te zien zijn. Vandaar dat de Clinton-jaren een economische 'boom' kenden, vooral na 1996, danzij de politiek die Reagan voerde vanaf 1980.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Het is te hopen van niet, maar het zou wel eens kunnen dat Amerika dan een high-tech Orwelliaanse politiestaat is geworden. Als je ziet heoveel de politiestaat gevorderd is nu al onder Bush.... welke maatregelen hij allemaal afgekondigd heeft die een regelrechte aanfluiting zijn van de constitution zoals de Patriot Act, Homeland Security...
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Voor de goede zaak mag men niet teveel scrupules hebben
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 28 juli 2006 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Een 'Belg' die meent de Amerikanen de les te moeten spellen...
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En van die eretitel ben ik bovendien héél ver af.
![]() |
![]() |