![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt mij ook een beetje vreemd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=GQ8D443C
Lees: SP.a wil dat de overheid het privé-pensioensparen aanmoedigt. Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 31 mei 2006 om 11:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus dan moet de autochtone vlaming zichzelf maar zien te redden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet in waarom je het allochtonendossier er moet bij sleuren, maar inderdaad: De sociaal-democraten zijn 20 jaar aan de macht. Wanneer zij nu verkondigen dat het pensieon niet betaalbaar zou zijn, dan zijn zij daar de eerste schuldige van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar toch wijs ik eerder naar de VLD hoor. Zij verwijten continu de tsjeven alsof ze nog altijd in de oppositie zitten de laatste 7 jaar. CD&V moet dan nog eens dankbaar gaan zijn dat de VLD mee wil doen: In de Vlaamse regeringsonderhandelingen dan nog eens kregelig gaan doen ook als middelkleine partij... pfff Ik begin die theorie meer en meer te geloven. Het Vlaams Kartel kan alvast beginnen met het CS op te blazen op federaal niveau. Dat het VB niet meedoet zal dan zeker niet aan ons liggen. ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 31 mei 2006 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Door zijn veeltaligheid en openheid bewijst vlaanderen elke dag dat hier geen kruistochten nodig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk sterf ik nog liever van de honger op m'n 65e dan dat ik één cent moet afgeven aan die pensioenfondsen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja politiek, ... eigenlijk schandalig, hé die vieze postjespakkers en verdelers, als hun Fuhrere, Kampdokter en Minister van Desinformatie enz... maar op hun pluche kunnen blijven kamperen. |
|
![]() |
![]() |