![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja 't is nie meer serieus, sjans dak geen huizen heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik keur zowel totalitaire democratie als anarchisme (libertarisme) af. Beide hebben gemeen dat het conformismen zijn.
![]() |
![]() |
#43 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik sluit mij bij deze zin aan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja, ... Geweld is nen stoemp op uwe neus krijgen, ... Discriminatie is iets relatiefs en subjectief. Een huis verhuren, een arbeider aannemen is een zaak van werderzijds vertrouwen als dat vertrouwen er om wat voor reden ook niet is, heeft dat niks met racisme te maken. Als ik een gewetensprobleem heb, met vreemdelingen, homo's, of desnoods mensen die de kaas nie van tussen hun tenen halen, maakt niet uit, dan heb ik het recht als eigenaar te zeggen, aan die persoon verhuur ik niet, of die persoon neem ik niet aan. Bij een solicitatie, kunnen foute schoenen, al een probleem geven, of een slecht geknoopte das. Wil dat dan zeggen dat ik een proces kan inspannen omdat die werkgever, een probleem had met mijn das of schoenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoek het boek eens op "Een wereld veilig voor conflict" van Luc Reychler. (Garant) Blz 22 vind je daar een interessant overzicht van geweldmiddelen: psychische, fysieke, culturele en structurele. Eigenlijk gaan ze alle vier meestal samen. Cultureel geweld is dikwijls de filosofische verantwoording voor de andere.
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() ajaaa als die Luc Reychler het zegt... dan is het zo.
einde van de discussie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voilla, nogmaals een bewijs van de poltiek die de economie naar de kloten helpt. nu investeert u uw geld in iets anders, neem ik aan, mocht u zo moeilijk niet gemaakt zijn, had een jong gezin of of aleenstaande wel de gelegenheid gehad, een huis/appartement te huren. Dank u belgische onstaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Het is gedomme mijn volste recht om zelf de mensen te kiezen met wie ik wil omgaan en met wie niet. PUNT.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Tuurlijk, VUILE GEWELDENAAR !!!!!!!!
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() Wat wil Verhofstadt van zijn neus maken,hij heeft zelf het CGKR in het leven geroepen om een bepaalde partij het leven zuur te maken,en nu hij zelf een koekje van eigen deeg krijgt is het land te klein,zeker moet dat instituut afgeschaft worden,dan kunnen die medewerkers eens serieus werk gaan doen om hun boterham te verdienen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Geweldig... zou E.W. uit E. zeggen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Wat de topic zelf aangaat, schijnt het CGKR haar verantwoordlijkheid niet goed in te zien: ze moeten niet alleen rechten verdedigen, maar ook de zaak (PC) geloofwaardig houden. Na de "vuile-hetero" gaan ze hier op dat laatste punt een tweede keer uit de bocht.
Omgekeerde bewijslast bestaat niet alleen in de anti-discriminatie wetgeving, ik veronderstel dat men dat ziet als administratieve vereenvoudinging. Wat vind ik daar van? Een rechtstaat onwaardig. Uitlokken van misdaad evenzeer.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik investeer (spendeer) nu hoofdzakelijk in mezelf. En vaak in het buitenland......... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Discriminatie is onderscheid op basis van onverantwoorde criteria. Die onverantwoorde criteria worden in de wetgeving netjes opgesomd. Bovendien is er directe en indirecte discriminatie. Niet vergeten dat een rechtbank laten zeggen dat er gediscrimineerd wordt, ongeveer even moeilijk is als de tijd terugdraaien. Als de rechtbanken op dat punt eerlijker zouden zijn, zou de vraag naar omgekeerde bewijslast er niet gekomen zijn. De meest toegepast strategie op dit punt door onze rechters is paraplu-"politiek".
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 31 mei 2006 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |