![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, "ze" worden niet stil.
![]() Maar "ze" zien niet in waarom ze voor de honderdste keer moeten schrijven dat artificiële constructies, waar men enkele feiten weerhoudt en alle andere (99.9% van de feiten) "vergeet", waardeloos zijn. "Ze" zien niet in waarom ze voor de honderdste keer moeten schrijven dat contextloze citaten waardeloos zijn, zelfs manipulatief. "Ze" zien niet in waarom ze voor de honderdste keer moeten schrijven dat het bestaan van elites (wat niemand ontkent) niet betekent dat er eeuwenlange complotten zijn die zowat alles bepalen, tot de wetenschappen toe. "Ze" zien niet in waarom ze voor de honderdste keer op jouw zever moeten reageren, wetende dat jij (zoals de andere believers), nooit ingaat op tegenargumenten. En hierbij heeft één van de "ze" het voor de honderd-en-eerste keer weer gedaan ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 juni 2006 om 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De feiten zijn de realiteit niet, het zijn gewoon feiten. Het is de betekenis die je aan die feiten geeft die jouw een beeld geven van de realiteit. Het feit dat er chaos was tijdens 9/11 betekend bvb niet dat "het groot complot" een feit is. Dat is een conclusie die jij trekt en die theoretisch waar kan zijn (alles kan), maar volgens mijn bescheiden gezond verstand zodanig onwaarschijnlijk is dat het de moeite niet is om er aandacht aan te besteden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kaal : 9 juni 2006 om 16:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tijdens zijn afscheidsrede waarschuwde Eisenhower voor het "industrieel-militair complex', d.w.z. de defensie-industrie, die volgens hem de democratie bedreigde. Dulles en Eisenhower zijn de beste (minst slechte) VS-staatsmannen die de republikeinen ooit hebben gehad, hoewel ze natuurlijk ook verblind waren door de Koude-oorlogslogica. De New World Order is een term die door Bush senior werd gelanceerd, na de overwinning op Irak.Hij herhaalde deze uitdrukking tijdens een speech voor de VN op 11/09/1991 (!). Het Council of Foreign Relations behoort tot de meer gematigde denktanks in de VS, waar democraten (zoals Allbright) en republikeinen (zoals McCain, een rivaal van Bush) deel van uitmaken. Het CFR is zeker geen voorstander van de neoconservatieve invasiestrategie.
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Ik ben zeker geen Bush aanhanger maar voor één keer had hij gelijk en kon ik me als VB'er er zeker in terugvinden. Het is een ethisch gezien conservatief standpunt die we in het programma terug vinden.
Even aanhalen dat ik atheïst ben en dit standpunt niet deel wegens religieuze redenen! De meeste rechtse nationalisten zullen er zo wel over denken, nietwaar ![]() Ik vind dat een vrouw en een man nog altijd de hoeksteen van de samenleving vormen. Dat is de norm en die moeten we uitdragen als signaal toe naar onze maatschappij. Ik vind homoseksualiteit persoonlijk vies, afwijkend en ik vind het sociaal niet aanvaard. Sterker nog: de meeste homo's die ik kende verzwegen het en werden uitgemaakt. Natuurlijk mogen holebi's bestaan maar enkel zouden ze een samenlevingscontract moeten hebben ipv een huwelijk. Ik ben het niet eens met Alexandra Colen die het afschrijft als een ziekte. Ik ben niet discriminerend 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, gij zijdt ne goeie
![]() Je bent enkel en alleen al op één thread zo'n 5000 bladzijden lang teruggefloten, maar je wit kost wat kost blijven geloven in je onzin. Op een zeker moment vindt de rest van de forumleden dat het welletjes is geweest. You're a lost case. ... ze worden weer stil... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 10 juni 2006 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 10 juni 2006 om 14:52. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er echt niets aan toe te voegen, iedereen heeft al geprobeerd jou te laten zien, met èchte feiten, dat hetgeen jij gaat halen allemaal verzinsels zijn die nergens op slaan. Wat wil je, nog eens 5000 pagina's teruggefloten worden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Ontkracht eens het beginartikel in de eerste post van de NWO draad.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |