![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Black Cat, dit kun je toch niet meer negeren!?
![]() |
#42 |
|
![]() Als de vos de passie preekt...
![]() |
#43 |
|
![]() Gij deporteert uzelf vrijwillig, heb ik al gelezen. Dus niet komen katholieker doen dan de paus...
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Wat de gewone man als een zegen zal ervaren, is voor een kern van diehard reactionaire belgicisten zulke vloek omwille van zulke sentimentaliteit dat het zielig is er aan te denken.
![]() |
![]() |
#45 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Even herhalen dat de Vlaamse afscheiding enkel kan slagen als we snelle internationale erkenning krijgen. Om dat te doen zullen we aan een handvol redelijke eisen moeten voldoen. Twee ervan zijn voor deze discussie relevant: - Vlaams staatsburgerschap verlenen aan alle inwoners van het huidige Vlaams Gewest (dus ook Franstaligen, immigranten en Belgisch-nationalisten) - Vrij verkeer van personen en goederen garanderen. De woorden vrij en verkeer gaan samen, vandaar ook dat ik de woorden willen en verhuizen samen gebruik. Dat verhuizen zal trouwens best meevallen. Toen het Frans als bestuurstaal uit Vlaanderen verdween waren er ook geen politiek geïnspireerde verhuizers, en toen het Vlaams gewest ontstond, pakten de unitaristen ook niet de biezen. [SIZE=1]In de derde persoon over mezelf spreken is een kwalijke gewoonte die ik van ene Ruben Cottenjé de Dauphin heb opgepikt.[/SIZE] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Zo leer je meteen de kindertjes hoe zich correct te gedragen volgens de Belgische wetten: de onbeschofte dikkenekkenlul uithangen! ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 21 juni 2006 om 01:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() waar zijn die veren...?
![]()
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Zet ze anders bij die Engelse pauw aan dat tankstation daar!8)
![]() |
#49 |
|
![]() ???
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar gaan onze respectieve begeleiders wel omkunnen met al die onzin die wij verkopen na twee Orvallekes (en sommigen ook ervoor)? Proberen we eens iets op te zetten in Aalst voor alle posters uit de Denderregio? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan alleen voor mijn partner spreken. Ze is al jaren vertrouwd met mijn onzin. Aalst is voor mij prima (hoe zou het ook anders kunnen met één onzer prominentse posters als thuishaven?) Alleen nog een datum afspreken en de posters verzamelen. Zie jij dit zitten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Aan wat voor datum had je gedacht? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je kan ook de Brusselaars laten kiezen, die kiezen dan misschien in meerderheid voor aansluiting bij Marokko ... dan blijf je met juist dezelfde problemen zitten natuurlijk (alhoewel er dan ook nog een heel deel Franse en Spaanse gemeenten zullen moeten geschonken worden) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (een graptje uiteraard he Hans, ik zou nooit iemand een vlieg kwaad doen hoor) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
U kunt zich Vlaming noemen binnen het koninkrijk België. Nog maar eens een bewijs van onze vredelievendheid en nu naar bed ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Zo lang de flaminganten meer stemmen halen dan de 10.000 BUB stemmen, is alles goed...
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dream on, kerel. De steun voor de Vlaamse Zaak is nog nooit zo groot geweest als vandaag. Communautaire crisissen stapelen zich op en in 2007 zal la belzique het pleit verliezen. Ik snap echt niet hoe u nog kunt slapen 's nachts ![]() |
|
![]() |
![]() |