![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De plaat van Chipie blijft hangen, volgens mij heeft hij duidelijk een obsessie voor die vent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Veel mensen, die bv een kuisvrouw al dan niet in het zwart, tewerkstellen, zouden wss anders piepen moesten ze vermoeden dat die bij het begin van haar job dronken zou zijn... En wat als die bij het begin van haar werkzaamheden nuchter was en op het einde ladderzat?... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 12 juni 2006 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Schepen
|
![]() ik heb 5 jaar met een ECHTE "alcolieker" gewerkt, en ik kan u zeggen, het is niet altijd prettig, evenmin veilig. Maar net zoals alles in het leven krijg je pas problemen als de maat zoek is. Een kantoorbediende of een arbeider in een kraan kunnen allebeide toch wel tegen het pintje dat ze 's middags bij hun eten drinken, of erna. Het is echter een probleem als je gaat werken met een "karton" blikjes bier in de wagen, zoals ik meemaakte met mijn collega.
Ik heb het lang uitgehouden om voor twee te moeten werken, en uitkijken. Maar vroeg of laat ben je dat beu, net zoals ik. En dan MOET je wel reageren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Natuurlijk kan het niet dat men dronken gaat werken,maar er moet me toch iets van het hart.
De regeltjes en de reglementjes worden als maar strenger,meeluisteren op call centers,dwingende functionaliteit en mobiliteit,gemaakte afspraken afwerken binnen een tijdsduur(alsof er nooit eens iets kan misgaan)adviseurs die mensen gaan beoordelen op hun gedane arbeid en niet op de perfectie ervan(veiligheid men botten) evaluaties door mensen die het werk alleen op papier kennen enz... Truckers die amper de tijd krijgen om van A naar B te rijden en zo de veiligheid op de weg in het gedrang brengen enz... Men heeft genoeg werknemers en werkzoekenden he om tegen 1000 Euro te komen werken(zoveel verdiende ik 20 jaar geleden al),en wat doen de meesten dan? zwijgen en slikken he! Niemand zal maatregelen ten gunste van de veiligheid en ter bevordering van het werk en de winst afkeuren,maar tegenwoordig is de reglementitis veel groter dan de gunsten die men zijn personeel aanbiedt,aux contrere zou ik zo zeggen hoe meer men ze kan afnemen hoe meer men het doet. Daar spreekt men niet zoveel van he,maar dat is wel de dagelijkse kost,voor u meneer 100 anderen. Ik denk dat dit ook wel eens mag benadrukt worden.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 12 juni 2006 om 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die regeling heeft al veel mensen geholpen. Mensen die anders op straat stonden die nu droog/ clean zijn en normaal functioneren. Laatst gewijzigd door Den Bal : 12 juni 2006 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |