![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sinds ik de benen met bijhorende slipje van Freya gezien heb, kan zij niets mis meer doen in mijn ogen. Sodemieter op, allemaal.
![]() ![]() ![]()
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Freya is een kalf. Dat ze haar diploma's allesbehalve via kennis vergaard heeft dat ziet elk normaal denkend mens.
Ze is sinds de kleuterklas elk jaar doorgegaan door het bed te delen met haar lesgevers en niet omdat ze haar leerstof kende. Ze heet niet voor niets Freya, de godin die zelfs met 4 dwergen sliep om dingen te verkrijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Als onze lieve Freya een graad behaald heeft in communicatiewetenschappen aan de univ. Gent, dan blijkt uit de communicatievaardigheden van Freya dat die leerstoel beter opgedoekt of minstens grondig vernieuwd wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() tja hoe noemde ze dat zelf weer met die klucht van die oliemaatschappijen... slecht gecommuniceerd..... whoeehaaaa LOL...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dewaels liefdesperikelen werden ook niet voor niets voor de eerste maal juist in deze rubriek aan het publiek bekendgemaakt. Later zijn daar zelfs nog stukjes bijgekomen alsof alle vrouwen op het kabinet-Dewael eerder geselecteerd werden aan de hand van hun cup-size, dan voor hun intellectuele prestaties. Het beste wat een politicus daartegen kan doen, is zwijgen. Je gaat de nar niet tegenspreken, want je wordt zelf onder tafel gepraat. En dat is VDB's grootste fout geweest (een mens vraagt zich al eens af waartoe een diploma "communicatiewetenschappen" dan wel dient, maar soit). Met andere woorden: het is pas een stunt geworden op het moment dat VDB dacht ertegen te moeten ageren. Spijtig genoeg voor VDB baseert Meulenaere zijn "kreten en gefluister" niet zelden op rook, maar op vuur. ![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Vreemdeling
|
![]() Ik was niet verrast toen ik het artikel van Koen Meulenaere las. In de Gentse universiteit is het al tien jaar een publiek geheim dat juffrouw Vandenbossche haar thesis heeft laten schrijven door haar toenmalig vriendje, die toevallig ook assistent was aan dezelfde univ.. Volgens Meulenaere was het Frank De Moor, dus dat is een andere versie. Het één sluit het ander natuurlijk niet uit.
Op zich is er niet zoveel mis mee: iedereen laat zijn thesis wel herlezen en verbeteren door iemand anders. Maar bij Freya is het wel altijd hetzelfde: papa minister, proffen vrienden van papa, vrienden die haar thesis schrijven, nonkel Siegfried Bracke die haar populariteit bezorgt, enzovoort. Het is echt wel een geluksvogel. Op zich ook geen probleem. Maar als je dan ziet dat ze als minister van BEGROTING problemen heeft meteen eenvoudig rekensommetje, liegt over petroleumkortingen, en zich verschuilt achter "Dit is vooral erg voor mijn omgeving en mijn dochter, die net heeft leren lezen", dan wordt het wel wat gortig. En dan is er nog het warrig verhaal "ik heb mijn kindje helemaal alleen opgevoed". Tien jaar later komt dezelfde Duitser dan weer opduiken, en komt er weer een kleine. Allemaal niet illegaal, maar het doet wel wenkbrauwen fronsen. En waar rook is, is vuur. Ik heb persoonlijk de indruk dat juffrouw VDB moeite heeft met het vertellen van de waarheid, niets dan de waarheid, en de volledige waarheid. Zo'n soort meiden tegenkomen op café, heel plezant. Maar als minister van Begroting ?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Zowat iedereen mist een aantal belangrijke punten vind ik.
1 Aan de universiteit in Gent krijgen sommigen een voorkeursbehandeling. Ik kan me bvb. niet herinneren ooit vier jaar lang door proffen te zijn 'gecoacht'. Integendeel, mijn schriftelijke verzoeken in die richting zijn op een enkele uitzondering na, zelfs nooit beantwoord. Ons kent ons. Voor het leven benoemd. Op basis van ? Ga maar es kijken wie daar zit te doctoreren en zit te onderzoeken, en hoe ze zijn binnen'geloodsd' (sic, zie dankwoord van freya's thesis op knackblogt ) En vorm jezelf maar een idee van de uiteindelijke waarde van al dat onderzoek. 2 Het nivo van de meeste thesissen in communicatiewetenschappen is beschamend laag. Dat reflecteert vermoed ik het nivo van de cursussen. En vermoeden is zwak uitgedrukt, want ik heb er hier een tiental binnen handbereik. 3 Er resten nog tal van 'roddels'. Kandidatuursdiploma rechten gekregen op voorwaarde niet in te schrijven voor de licenties. Examen economie pro forma afgelegd en toch 12 op een of andere manier. Een case study met proffen die van nabij volgen, omdat freya er zeker niet was in gelukt op eigen vleugels een echte analyse te maken van een echt probleem. Maar politics.be politics.be zijnde, is de discussie natuurlijk weer verdund tot een matchke meulenaere-freya. Ga toch voetbal kijken jongens, jullie zijn er beter in. Laatst gewijzigd door Knipp : 15 juni 2006 om 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Burgemeester
|
![]() Freya was dat niet die zelfde " minister" die, na bevel van Van de Lanote , haar intervieuw in Terzake met Phara de Gier mocht overdoen omdat ze in de originele versie niets dan onzin uitkraamde
. Laatst gewijzigd door humble : 15 juni 2006 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Totdat er bewijzen zijn is dit niets meer dan geroddel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() tot bewijs van het tegendeel, behoud ik mijn twijfels....
Allez, eerlijk, geef mij eens 1 voorbeeld van iets waarin Freya Vandenbossche haar bekwaamheid bewezen heeft ? Laatst gewijzigd door heetie : 15 juni 2006 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch : mocht men zoiets beweren van een Vandenbroecke, een Van Rompuy of een De Gucht, dan zouden zowel voor- als tegenstanders meteen begrijpen dat het weinig geloofwaardig is. Pure roddel dus. Maar bij Freya is dat niet zo evident, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ken zo iemand die twee universitaire diploma's heeft, en die zich ook zou vergissen als men hem de vierkantswortel van 25 zou vragen... ![]()
![]() |
![]() |
#55 |
Vreemdeling
|
![]() Eens te meer bewijst Van den Bossche haar onbekwaamheid! In plaats van gewoon te zwijgen en mooi te zijn, slaagt ze er door haar reacties in, haar eigen geloofwaardigheid, die na de voorbije heisa al onder het vriespunt stond, naar -272° Celsius te doen dalen.
Ik vraag me af als dwaasheid geen referentie wordt om federaal minister te kunnen zijn...Man, man, man of beter...Vrouw, vrouw, vrouw, waar ben je mee bezig!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#56 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het is ook niet nodig dat het allemaal genieën zijn. Maar als minister van Begroting heb ik toch het liefst iemand die het gemiddeld IQ sterk overtreft: het is uiteindelijk die persoon die grotendeels beslist wat er met ons aller belastinggeld gebeurt. Om een quote van een ander forum te citeren: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal leuk gespeculeer, maar welke evidentie is hier nu voor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is Freya zelf die haar entree in de politiek in het teken van "sois belle et tais-toi" heeft gesteld. Alle gezeur achteraf is overbodig.
http://www.zorra.be/Ads/2000/Gal_ver...ssche0900a.htm ![]() Laatst gewijzigd door baarle : 15 juni 2006 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |