Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juni 2006, 14:33   #41
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB Bekijk bericht
Den dag dat er een bedreiging bestaat voor Europa zult ge heel blij zijn dat de Amerikanen uit economische en egoistische overwegingen uw gat komen redden.
Ik heb dat niet als eigen mening gezegd, maar een quote uit de volkskrant geciteerd.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 14:56   #42
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'm is van Texas, geen Yankee.
"Born in New Haven, Connecticut, Bush is the eldest son of former President George H. W. Bush and his wife Barbara Bush"

bron: http://en.wikipedia.org/wiki/George_w_bush

Een Yankee dus!
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 15:31   #43
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
"Born in New Haven, Connecticut, Bush is the eldest son of former President George H. W. Bush and his wife Barbara Bush"

bron: http://en.wikipedia.org/wiki/George_w_bush

Een Yankee dus!
No shit, Ik leer iets bij!
Oud 22 juni 2006, 15:46   #44
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
Dat ze zich zelfs in yankee - cowboyland tegen Bush zijn beleid aan het keren zijn. Een meerderheid van de bevolking daar is tegen de cowboy - inval in Irak.
De republikeinse mogelijke kandidaten scoren echter veel beter dan de mogelijke democratische. Dat Bush zijn approval rating slecht is maakt weinig uit.

Citaat:
Da's een goeie! De ene bevolkingsgroep probeert de andere in het slechtste geval van kant te maken en in het beste geval de macht naar zich toe te trekken, er gebeuren dagelijks dodelijke aanslagen, die veelal de lokale Iraakse bevolking treffen, en gij zegt dat ze even samen een structuur proberen op te zetten?

Dat heb ik nooit beweerd. Wat ik wel zeg is, dat vooral de lokale bevolking van de regen in de drup is gekomen.
Wat ik zeg is dat de irakese bevolking beter af is als ervoor.

Citaat:
Zie gedeeltelijk mijn bovenstaande repliek op "Your point?". Zelfs binnen hun eigen land is de Irak - politiek meer en meer onpopulair aan het worden...
Toch scoren mensen als Mc. Cain and Giulliani beter als Hillary en Al Gore. And that's what matters, niet wat men denkt over de huidige president.
Oud 23 juni 2006, 08:32   #45
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
No shit, Ik leer iets bij!
Wel, dan had ik toch (zonder het te weten... ) gelijk ...
Oud 23 juni 2006, 08:43   #46
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
De republikeinse mogelijke kandidaten scoren echter veel beter dan de mogelijke democratische. Dat Bush zijn approval rating slecht is maakt weinig uit.
Dat heeft er niets mee te maken. De reden waarom yankee - cowboy Bush zijn approval rating slecht is, heeft te maken met zijn Irak - politiek die stijgend onpopulair aan het worden is. Het is niet gezegd dat andere republikeinen precies dezelfde politiek zullen blijven voeren, enkel en alleen omdat ze in dezelfde politieke partij zitten.

Citaat:
Wat ik zeg is dat de irakese bevolking beter af is als ervoor.
Graag een bewijs voor uw stelling. Dagelijkse aanslagen met dodelijke afloop voor vooral de lokale Iraakse bevolking is volgens mijn bescheiden mening geen reden om aan te kunnen nemen dat de Iraakse bevolking beter af is dan onder Saddam. Dat betekent dan eerder - zoals ik al eerder heb gezegd - dat ze daar van de regen in de drup zijn gekomen.

Citaat:
Toch scoren mensen als Mc. Cain and Giulliani beter als Hillary en Al Gore. And that's what matters, niet wat men denkt over de huidige president.
Nogmaals, het is niet omdat republikeinen beter dan democraten scoren, dat dan ook betekent dat ze de huidige politiek van yankee - cowboy Bush gaan verderzetten. In dezelfde partij zitten, betekent niet noodzakelijk nog dezelfde ideeën erop na houden. Wat men denkt over de huidige president komt logischerwijze voort uit zijn handelingen: het is dus wel degelijk van een bepaald belang. Mocht er daar een andere Republikein president worden, dan hoeft dat nog niet te betekenen dat die persoon de huidige politiek van yankee - cowboy Bush gaat verderzetten zoals ze is. Als die persoon een greintje verstand heeft, dan gebeurt dat op zijn minst gedeeltelijk niet.
Oud 25 juni 2006, 14:29   #47
Groentje-18

Standaard

Bon, als het echt is dan zal het witte huis wel veel minder staan te springen om een invasie in Iran zeker omdat ze nu weten dat ze erin geluisd worden?

En als dit bericht, wat bij mijn weten niet main-stream is gegaan, uit het witte huis zelf komt is dat hun manier om aan ons te laten zien dat ze toch liever niet willen gaan ruziën zonder gezichtsverlies te lijden zeker? Indien dit zo is zou dit wel overeenkomen met het main-stream nieuws van de laatste tijd, nl. dat er nu wat rammelt aan de relatie tussen N. Korea en V.S. ...

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 25 juni 2006 om 14:30.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be