![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet er betere controle komen op intercommunales? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
18 | 90,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
Ander / geen mening |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet misschien ietsje duidelijker zijn.
UITERAARD zal de overheid taksen heffen,dat is toch normaal?Waarmee moet een overheid dan eigenlijk wel werken misschien,met nog meer taksen op arbeid misschien ![]() Wat ik wel vrees is dat we wel steeds meer "privé-overhead" betalen voor die psuedo firmas al la Luminus ,Nuon en andere onbenulligheden.(ik word pisnijdig als er weer zo een imbeciele brochure in de bus valt die "energie" aanprijst alsof het 1 kg gemengd gehakt is,MET kortingsbonnetje,VOOR 30 juni oid.... ) Nochtans,als ik een echt probleem heb moet ik nog steeds bellen naar de WVEM,zoals het ook in 1980 was.... ![]() |
![]() |
![]() |