Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juni 2006, 17:58   #41
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Bruut Geweld, niet te veel aandacht schenken aan Illwill,
hij kickt daar namelijk op en een deftige discussie kan je met hem toch niet voeren.
Hij is misschien geen echte troll maar hij komt dicht in de buurt.
Negeren is het beste.
OChnee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

Eerst reageren en nu weer over negeren beginnen. Je bent echt een zielig klein onnozel piske. Je bent al een jaar aan het zagen over negeren en zelf kan je het gewoon niet laten.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 17:59   #42
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Er zijn blijkbaar mensen die geen moer geven om hun privacy en die het niets kan schelen dat overheidsinstellingen (en later bedrijven misschien ook wel) weten wat zij met hun geld doen en daarbij normale internationale rechtsregels e.d. aan hun laars lappen. Tja.
Idd, redelijk hallucinant
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 18:34   #43
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
hij kickt daar namelijk op en een deftige discussie kan je met hem toch niet voeren.
Negeren is het beste.
Weet je wat parcikwal...ik zal het jou wat makelijker maken. Jij kan het negeren blijkbaar niet laten, dit betekent maar 1 ding, dat je je amuzeert met je belachelijke postings naar mij, dat plezier gun ik je niet dus zal ik jou vanaf nu negeren. Je mag er zeker van zijn dat mij het wel lukt. Veel ongeluk nog en salu debieletje. Ga maar iemand anders zoeken om tegen te zagen. Muts!
Oud 24 juni 2006, 22:17   #44
oliepiek
Banneling

oliepiek's schermafbeelding

Standaard

Het verbaast mij niet dat de doorsnee-Amerikaan en de doorsnee-Europeaan hier geen moer om geven. Die bourgeois staan volledig onder controle van staat en kapitaal. Die zijn hopeloos, ge moet daar dus totaal niet op rekenen. Dat scum consumeert en gehoorzaamt. "War on terror" kunt ge daar zo inrammen, die slikken.

Democratie, recht en rechtvaardigheid zullen van Latijns-Amerika, Azië en Afrika komen.

Amerika en Europa zijn passé. Ouwe wereld. Next.

Laatst gewijzigd door oliepiek : 24 juni 2006 om 22:18.
oliepiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2006, 22:39   #45
pinbag
Parlementsvoorzitter

pinbag's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek Bekijk bericht
Democratie, recht en rechtvaardigheid zullen van Latijns-Amerika, Azië en Afrika komen.

Zit een waarheid in we kijken nog veel te eurocentrisch naar die werelddelen die hebben de sleutels in de toekomst en ze weten het.
Oud 25 juni 2006, 00:20   #46
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het verbaast mij niet dat de doorsnee-Amerikaan en de doorsnee-Europeaan hier geen moer om geven. Die bourgeois staan volledig onder controle van staat en kapitaal. Die zijn hopeloos, ge moet daar dus totaal niet op rekenen. Dat scum consumeert en gehoorzaamt. "War on terror" kunt ge daar zo inrammen, die slikken.

Ge moet begot elk jaar uw belastingen invullen, de banken weten alles van u transacties. In alle instellingen werken nog steeds ook mensen die alles kunnen doorspelen als ze willen. Heb je daar nu last van? Daar lig ik echt niet van wakker. Als ze er 1 terrorist mee kunnen klissen is het mij al goed. Men mag hiervoor alles van mij weten. Liever dat dan een hoop onschuldige mensen dood.
Oud 25 juni 2006, 12:07   #47
oliepiek
Banneling

oliepiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ge moet begot elk jaar uw belastingen invullen, de banken weten alles van u transacties. In alle instellingen werken nog steeds ook mensen die alles kunnen doorspelen als ze willen. Heb je daar nu last van? Daar lig ik echt niet van wakker. Als ze er 1 terrorist mee kunnen klissen is het mij al goed. Men mag hiervoor alles van mij weten. Liever dat dan een hoop onschuldige mensen dood.
Jij bent dus het levende voorbeeld van wat de Amerikanen willen bekomen: iemand die volledig gehoorzaamt aan hun ideologische controle. Jij bent echt geïndoctrineerd.

1. De Amerikanen willen een staats-apparaat dat elke beweging van elk individu controleert, kent en traceert.

2. Die kennis- en controle-infrastructuur maakt elk verzet onmogelijk. Wij kunnen toch niet toelaten dat wij onze macht zomaar volledig aan dat totalitaire staatsapparaat overdragen. Want wat gaan wij doen als we eens echt verzet moeten plegen? Dan staan we machteloos.

Onder de nazis en de stalinisten was verzet plegen zeer moeilijk, omdat ze alles wisten van iedereen. Dat is dus levensgevaarlijk.

De kans is zeer groot dat wij ons in de toekomst zullen willen verzetten tegen den Amerikaan (in feite moeten wij dat nu al doen). Want als er één bedreiging is voor onze vrijheid, dan is het vandaag den Amerikaan. De VS zijn de nieuwe totalitaire macht.

Het is dus cruciaal dat wij weigeren die staat volledige controle over ons te geven.

3. Maar dan zien we mensen zoals u, die dat verhaaltje over de "war on terror" nog geloven ook. Da's dus rampzalig hé. Gij speelt daar gewoon mee mee, terwijl ge zeer goed weet dat de "war on terror" een truukje is om een totalitaire staat te legitimeren. Onder het mom van de "war on terror" is alles gepermitteerd zeker?

Gelieve twee keer na te denken vooraleer ge u laat indoctrineren door het totalitarisme. Dat loopt immers altijd slecht af.

Of zijt ge misschien een overtuigd stalinist?

Laatst gewijzigd door oliepiek : 25 juni 2006 om 12:09.
oliepiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 12:27   #48
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Volgens mij is Illwill gewoon een Pool. Die snappen ook nog altijd niets
van de nieuwe transatlantische situatie.
Bovendien is hij waarschijnlijk hopeloos verslaaft aan MacDonalds en Coca Cola.
Hij denkt waarschijnlijk zelfs dat dat voedsel is.

Nu zie je wat zoiets met je hersenen doet bij overmatig gebruik.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 12:45   #49
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Negeren is het beste.
De verschillende meningen terzijde, ik vind het wel grappig dat je zoiets precies tegen BG. Verander de naam Illwill door Bruut Geweld, en ik denk dat ik het dan ook volledig eens ben.

Laatst gewijzigd door Antoon : 25 juni 2006 om 12:45.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 16:45   #50
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Negeren is het beste.
ah , zit het zo ...
verklaart waarom hij sommige zaken niet wil zien en eerder een "spelletje" wil spelen.

je advies lijkt me dan idd het beste 8)
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 16:51   #51
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
De verschillende meningen terzijde, ik vind het wel grappig dat je zoiets precies tegen BG. Verander de naam Illwill door Bruut Geweld, en ik denk dat ik het dan ook volledig eens ben.
Bruut Geweld, niet te veel aandacht schenken aan Bruut Geweld?
Oud 25 juni 2006, 17:04   #52
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Bruut Geweld, niet te veel aandacht schenken aan Bruut Geweld?
consider it done. toontje is gewoon pissed omdat hij op de zoveelste leugen en manipulatie betrapt is. om van zijn vele identiteiten hier nog niet te spreken. Sinds dat ook voor anderen duidelijk is geworden, is ie blijkbaar in "stalkmode" vervallen.
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 18:07   #53
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
bla bla bla toontje is gewoon pissed bla bla bla
Zie ik er 'pissed' uit?

Ah, en voor Bruut Geweld : [SIZE=3]حلم دائما. [/SIZE]

Laatst gewijzigd door Antoon : 25 juni 2006 om 18:19.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 18:09   #54
gsus
Lokaal Raadslid

gsus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Zie ik er 'pissed' uit?

Gezien uw sig en avatar dacht ik toch dat dat jouw basisemotie was...

Beetje kwaad op de wereld, behalve op God ofzo

Enkel op basis van je sig en avatar, he, nix persoonlijks
gsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 18:24   #55
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gsus Bekijk bericht
Gezien uw sig en avatar dacht ik toch dat dat jouw basisemotie was...

Beetje kwaad op de wereld, behalve op God ofzo

Enkel op basis van je sig en avatar, he, nix persoonlijks
Kwaad ? Op God's creatie ? Ik zou niet weten waarom.
Oud 25 juni 2006, 19:48   #56
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Negeren is het beste.
Kijk es aan, Nazi's en links zijn weer dikke maatjes...
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 19:50   #57
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Kijk es aan, Nazi's en links zijn weer dikke maatjes...
Ik ben blij dat dat je gelukkig maakt... maar wie van de 2 is nu de Nazi en wie is nu de links?
Oud 25 juni 2006, 21:33   #58
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij bent dus het levende voorbeeld van wat de Amerikanen willen bekomen: iemand die volledig gehoorzaamt aan hun ideologische controle. Jij bent echt geïndoctrineerd.
Wat de amerikanen willen staat los van hoe ik naar dingen kijk en van wat of waar ik last heb. Met indoctrinatie heeft het niets te maken. Jij maakt dit er misschien van maar er is niets of niemand die beslist over mijn leven, maar dan ook NIEMAND.

Citaat:
1. De Amerikanen willen een staats-apparaat dat elke beweging van elk individu controleert, kent en traceert.
Daar heb ik niets op tegen indien ze er de rotte appels zo kunnen uithalen. Als jij niet wil dat je privacy word geschonden, waarom kom je dan nog buiten? Je privacy word toch constant geschonden. Jij staat smorgens op en betaalt bij de bakker met je chip. Voila, jij vind dat jou privacy geschonden werd indien bij de cia dit word geregistreerd. Alsof niemand jou naar de bakker heeft zien gaan?

Citaat:
2. Die kennis- en controle-infrastructuur maakt elk verzet onmogelijk. Wij kunnen toch niet toelaten dat wij onze macht zomaar volledig aan dat totalitaire staatsapparaat overdragen. Want wat gaan wij doen als we eens echt verzet moeten plegen? Dan staan we machteloos.
Verzet? Verzet tegen wie of wat? Onze macht? Welke macht heb jij nu die je niet meer hebt indien een filter rotte appels eruit haalt?

Citaat:
Onder de nazis en de stalinisten was verzet plegen zeer moeilijk, omdat ze alles wisten van iedereen. Dat is dus levensgevaarlijk.
We leven niet onder nazis...
Doordat iemand weet waar ik mijn geld aan heb uitgegeven weet hij nog steeds niets over mij, om maar te zwijgen over alles.

Citaat:
De kans is zeer groot dat wij ons in de toekomst zullen willen verzetten tegen den Amerikaan (in feite moeten wij dat nu al doen). Want als er één bedreiging is voor onze vrijheid, dan is het vandaag den Amerikaan. De VS zijn de nieuwe totalitaire macht.
Spreek voor jezelf zou ik zeggen.

Citaat:
Het is dus cruciaal dat wij weigeren die staat volledige controle over ons te geven.
Niemand heeft controle over mij. Ik doe elke dag wat ik wil.

Citaat:
3. Maar dan zien we mensen zoals u, die dat verhaaltje over de "war on terror" nog geloven ook. Da's dus rampzalig hé. Gij speelt daar gewoon mee mee, terwijl ge zeer goed weet dat de "war on terror" een truukje is om een totalitaire staat te legitimeren. Onder het mom van de "war on terror" is alles gepermitteerd zeker?
Dat is het belachelijke verhaaltje wat jij ervan maakt. Ga tegen alle familieleden die iemand verloren hebben aan aanslagen dat er geen war on terror bestaat.

Citaat:
Gelieve twee keer na te denken vooraleer ge u laat indoctrineren door het totalitarisme. Dat loopt immers altijd slecht af.
Ook jij gaat mij niet vertellen wat mijn mening moet zijn. Je begint al veel gelijkenissen te vertonen met hetgeen waar jij amerika van beschuldigt. Jou mening of een verkeerde mening é.

Citaat:
Nee, jij?

Laatst gewijzigd door illwill : 25 juni 2006 om 21:36.
Oud 26 juni 2006, 05:37   #59
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
ah , zit het zo ...
verklaart waarom hij sommige zaken niet wil zien en eerder een "spelletje" wil spelen.

je advies lijkt me dan idd het beste 8)
Bruut Geweld, niet te veel aandacht schenken aan Parcikwal,
Hij is misschien geen echte drol maar hij komt dicht in de buurt.
Negeren is het beste.

Laatst gewijzigd door illwill : 26 juni 2006 om 05:38.
Oud 26 juni 2006, 05:41   #60
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Je reageert trouwens niet echt op wat ik zeg. Ik zei dat men nu hier toch ook alles al weet. Heb je hier last van? Je zegt "wat de amerikanen willen bekomen", dit is er toch al... Waar heb je nu last van dan?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be