![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst reageren en nu weer over negeren beginnen. Je bent echt een zielig klein onnozel piske. Je bent al een jaar aan het zagen over negeren en zelf kan je het gewoon niet laten. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je wat parcikwal...ik zal het jou wat makelijker maken. Jij kan het negeren blijkbaar niet laten, dit betekent maar 1 ding, dat je je amuzeert met je belachelijke postings naar mij, dat plezier gun ik je niet dus zal ik jou vanaf nu negeren. Je mag er zeker van zijn dat mij het wel lukt. Veel ongeluk nog en salu debieletje. Ga maar iemand anders zoeken om tegen te zagen. Muts!
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Het verbaast mij niet dat de doorsnee-Amerikaan en de doorsnee-Europeaan hier geen moer om geven. Die bourgeois staan volledig onder controle van staat en kapitaal. Die zijn hopeloos, ge moet daar dus totaal niet op rekenen. Dat scum consumeert en gehoorzaamt. "War on terror" kunt ge daar zo inrammen, die slikken.
Democratie, recht en rechtvaardigheid zullen van Latijns-Amerika, Azië en Afrika komen. Amerika en Europa zijn passé. Ouwe wereld. Next. Laatst gewijzigd door oliepiek : 24 juni 2006 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zit een waarheid in we kijken nog veel te eurocentrisch naar die werelddelen die hebben de sleutels in de toekomst en ze weten het.
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1. De Amerikanen willen een staats-apparaat dat elke beweging van elk individu controleert, kent en traceert. 2. Die kennis- en controle-infrastructuur maakt elk verzet onmogelijk. Wij kunnen toch niet toelaten dat wij onze macht zomaar volledig aan dat totalitaire staatsapparaat overdragen. Want wat gaan wij doen als we eens echt verzet moeten plegen? Dan staan we machteloos. Onder de nazis en de stalinisten was verzet plegen zeer moeilijk, omdat ze alles wisten van iedereen. Dat is dus levensgevaarlijk. De kans is zeer groot dat wij ons in de toekomst zullen willen verzetten tegen den Amerikaan (in feite moeten wij dat nu al doen). Want als er één bedreiging is voor onze vrijheid, dan is het vandaag den Amerikaan. De VS zijn de nieuwe totalitaire macht. Het is dus cruciaal dat wij weigeren die staat volledige controle over ons te geven. 3. Maar dan zien we mensen zoals u, die dat verhaaltje over de "war on terror" nog geloven ook. Da's dus rampzalig hé. Gij speelt daar gewoon mee mee, terwijl ge zeer goed weet dat de "war on terror" een truukje is om een totalitaire staat te legitimeren. Onder het mom van de "war on terror" is alles gepermitteerd zeker? Gelieve twee keer na te denken vooraleer ge u laat indoctrineren door het totalitarisme. Dat loopt immers altijd slecht af. Of zijt ge misschien een overtuigd stalinist? Laatst gewijzigd door oliepiek : 25 juni 2006 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Volgens mij is Illwill gewoon een Pool. Die snappen ook nog altijd niets van de nieuwe transatlantische situatie. Bovendien is hij waarschijnlijk hopeloos verslaaft aan MacDonalds en Coca Cola. Hij denkt waarschijnlijk zelfs dat dat voedsel is. Nu zie je wat zoiets met je hersenen doet bij overmatig gebruik. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 25 juni 2006 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
verklaart waarom hij sommige zaken niet wil zien en eerder een "spelletje" wil spelen. je advies lijkt me dan idd het beste 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie ik er 'pissed' uit?
![]() ![]() ![]() Ah, en voor Bruut Geweld : [SIZE=3]حلم دائما. ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 25 juni 2006 om 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwaad ? Op God's creatie ? Ik zou niet weten waarom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Doordat iemand weet waar ik mijn geld aan heb uitgegeven weet hij nog steeds niets over mij, om maar te zwijgen over alles. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 25 juni 2006 om 21:36. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hij kickt daar namelijk op en een deftige discussie kan je met hem toch niet voeren. Hij is misschien geen echte drol maar hij komt dicht in de buurt. Negeren is het beste. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 26 juni 2006 om 05:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |