![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u er voor te vinden om de vrije dagen los te koppelen van verplichte feestdagen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
13 | 34,21% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
21 | 55,26% |
Ander / geen mening |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,53% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ge hebt het niet eens door of wat?
![]() ik stop maar gewoon met discussiëren met u. Wellicht stoot ik me later nogmaals aan dezelfde steen, en zal ik dan opnieuw merken hoe vreselijk onaangenaam discussies met jou altijd zijn.
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door lombas : 26 juni 2006 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien de meeste bedrijven een minimumbezetting nodig hebben kan slechts een beperkt aantal verlof nemen. In continu bedrijven wordt die pil wat verguld door het dubbel loon, ook dat valt weg. Ook voor mensen met schoolgaande kinderen lijkt het mij een probleem, die nemen graag verlof als ook de kinderen thuis zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb voor gestemd. Tegenwoordig worden feestdagen buiten kerstmis en nieuwjaar toch amper gerespecteerd. Veel horeca-zaken, winkels en grote bedrijven blijven toch open om klanten aan te trekken.
Ik zie wel enkele moeilijkheden, wordt het niet moeilijker om de feestdagen op elkaar af te stemmen bij gezinnen? En de praktische invoering, hoe ga je die dagen doorgeven? Wat als er meerdere mensen die onmisbaar zijn samen vrije dagen willen opnemen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Schepen
|
![]() ik stel voor om die dagen gewoon voor iederéén af te schaffen en ieder recht te geven op de huidige 20 dagen , niet meer en niet minder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, want anders wordt het in sommige gezinnen nog moeilijker om op hetzelfde moment thuis te zijn. nu ist gemakkelijk: sommige dagen op het jaar is gewoon iedereen thuis (of bijna iedereen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() we kunnen ook niet meer gaan werken, en de slavernij invoeren.
![]() |
#48 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
nog beter , eindelijk gedaan met al die arbeiders en bedienden die tegen de patroons liggen zagen dat hun verlof niet uitkomt , en we kunnen ineens ervan profiteren om de 12 urendag in te voeren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |