![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burgemeester
|
![]() 2 voorbeelden en resultaten uit de realiteit,
1) Een bedrijf heeft drie allochtone vrouwen op 60 werken in publieke dienst. Eén wil nu extra verlof om naar Mekka te gaan. Nadien wil ze een kap op. Dit is onmogelijk voor het bedrijf, een organisatie is nu met een petitie gestart. Conclusie van de brave man, hoe het ook afloopt, er komt er geen meer in. 2) Een bedrijfsleider met ervaring vertelde me; als ik Belgen neem en ik ontsla iemand dat is dat volgens een aanvaardbaar scenario. Ontsla ik een allochtoon dan krijg ik een hoop heisa met allerhande drukkingsgroepen, officiële en officieuze organisaties en bedreigingen allerhande. Die positieve discriminatie maakt dat er geen meer inkomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen extra verlof toestaan; madam is onwettig afwezig; madam krijgt ontslag (met kap of zonder kap).
KISS! (keep it simple, stupid!) Laatst gewijzigd door circe : 29 juni 2006 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Feryn is toch vrijgesproken bij de arbeidsrechtbank hé.. zegt toch genoeg die kijken alleen naar een positieve economische ontwikkeling.. iets waar het CGKR totaal geen weet van heeft ze staan enkel in om de economische ondermijning met behulp van zelfingenomen illegaaltjes te bewerkstelligen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. hmm arbeidsrechtbank is er goed voor.. drukkingsgroepen etc hebben niks te zeggen en je mag hun correspondentie alsdusdanig als spam beschouwen. Je kan ev klacht indienen tegen onbekenden voor intimidatie. |
|
![]() |
![]() |