Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2006, 17:02   #41
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
komisch? Er is niks om te lachen aan deze hele discussie...het gaat ten slotte over mensen die lijdden aan een genetische misvorming als ik uw uitleg goed verstaan heb? Mischien kunnen de wetenschappers die mensen wel helpen.Ze gaan toch zo hard vooruit in genetica naar het schijnt.
Na zoveel onzin van je gelezen te hebben, denk ik eerder dat jij wetenschappelijke hulp nodig hebt.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 17:03   #42
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
????Twee homos kunnen zich voortplanten?
Mischien dat ze in staat zijn om een vrouw te bevruchten, op kunstmatige wijze, of door even hun afkeer voor het andere geslacht van zich af te zetten, maar 2 homos, met elkaar, die kunnen zich onmogelijk voortplanten, hoe hard en met hoeveel ijver ze ook proberen.
Twee homo's met elkaar dat is indd iets helemaal anders, die kunnen zich indd niet voortplanten maar dat was het punt niet het ging hier over homo's en homo's kunnen zich perfect voortplanten.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 17:04   #43
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion Bekijk bericht
Toch erg dat je dat zo helemaal moet neerpennen voor ze het begrijpen.
Oh jongen toch homo's kunnen zich perfect voortplanten want daar had je het toch over of misschien moet je beetje duidelijker zijn in je schrijfwijze niet?

Oud 30 juni 2006, 17:06   #44
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
" de genen vormen het kruitvat, en de omgeving de lont". Veelzeggend nee? Dat betekent dat als die kerels kinderen gaan adopteren, die misvormde gen, als hij aanwezig is, veel meer kans heeft om zich te manifesteren.En dan zitten we met een homo méér opgescheept! Ik vind nu al dat er (véél te) veel zijn.
een geluk dat er hier nog eens kan gelachen worden loooooooooooooooooool ; allé wanneer valt Pasen op ne woensdag??

Oud 30 juni 2006, 18:22   #45
Juan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Reactionairen, altijd leuk om van tijd tot stond mee te lachen.
Juan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 21:53   #46
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juan Bekijk bericht
Reactionairen, altijd leuk om van tijd tot stond mee te lachen.

En zo werd het toch nog een leuke draad...
Oud 30 juni 2006, 22:43   #47
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
een geluk dat er hier nog eens kan gelachen worden loooooooooooooooooool ; allé wanneer valt Pasen op ne woensdag??
Het getuigt van veel moed als men met zijn eigen ongeluk kan lachen.Maar jullie hebben gelijk: wanhopen zou jullie inderdaad niet kunnen helpen.De wetenschap, in een nabije dag, wellicht wél...
Mijn innig medelijden vergezelt u op uw lijdensweg...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2006, 22:52   #48
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Na zoveel onzin van je gelezen te hebben, denk ik eerder dat jij wetenschappelijke hulp nodig hebt.
tiens, "pietje" komt ook eens de slimme uithangen8)
Oud 1 juli 2006, 00:16   #49
oliepiek
Banneling

oliepiek's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk heeft het iets tragisch dat een van 's mensheids meest zieke instellingen, het Pentagon, ooit homo's als geesteszieken heeft durven bestempelen.

Van één ding kunnen we zeker zijn: het Pentagon zal nooit van zijn eigen geestesgestoordheid afgeraken.

Laatst gewijzigd door oliepiek : 1 juli 2006 om 00:17.
oliepiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2006, 08:39   #50
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het getuigt van veel moed als men met zijn eigen ongeluk kan lachen.Maar jullie hebben gelijk: wanhopen zou jullie inderdaad niet kunnen helpen.De wetenschap, in een nabije dag, wellicht wél...
Mijn innig medelijden vergezelt u op uw lijdensweg...
; mijn lijdensweg ; dan is het wel een héél leuke zu want ben voor de moment echt zielsgelukkig

Oud 1 juli 2006, 09:51   #51
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps Bekijk bericht
Zij vonden dat 13,5 procent van de broers homoseksueel waren. Dit is aanzienlijk hoger dan de geschatte 2 procent mannelijke homoseksuelen in de normale populatie.
Welwel, nu zijn het er ineens maar 2%. In alle andere discussies zie ik steeds 10% opduiken wat veel dichter bij de 13,5 ligt. Interessant te weten dat het aantal stijgt of daalt naargelang de discussie.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2006, 09:57   #52
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps Bekijk bericht
Drie recente studies wijzen op een belangrijke genetische component bij homoseksualiteit. In de eerste vorm ontdekte Simon Le Vay, een neurowetenschapper aan het Salk Institute te San Diego dat een hersendeel van de homoseksuele mannen de anatomische vorm vertoonde die normaal bij vrouwen voorkomt. ...
Die studie is al meer dan 10 jaar oud en buiten een of andere belg die ze enkele maanden terug opgerakeld heeft heb ik er ook niets meer van gehoord. Zo baanbrekend is die studie dus blijkbaar niet geweest.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2006, 14:17   #53
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
; mijn lijdensweg ; dan is het wel een héél leuke zu want ben voor de moment echt zielsgelukkig
pas maar op voor AIDS, dat is nog wat anders als gebrekkige genen, of geestesziekten! Ben je zeker dat je vriendje niet op een ander gaat zien, van tijd tot tijd? Zonder bescherming? Ik vraag het maar, want als jullie ziek zijn , moet je weer verzorgt worden op kosten van de gemeenschap!
Oud 1 juli 2006, 17:16   #54
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
pas maar op voor AIDS, dat is nog wat anders als gebrekkige genen, of geestesziekten! Ben je zeker dat je vriendje niet op een ander gaat zien, van tijd tot tijd? Zonder bescherming? Ik vraag het maar, want als jullie ziek zijn , moet je weer verzorgt worden op kosten van de gemeenschap!
Mijn vriend en ik vertrouwen elkaar voor 200 % en dat doe je door héél veel met elkaar te praten; trouwens wij hebben een relatie met elkaar hé; ik zie niet in waarom we dan op een ander moeten gaan.... Jij wel misschien?
En wat AIDS hier weer komt doen is me al een evengroot raadsel.

Trouwens nog iets, homo's kunnen zich voortplanten hé, maar blijkbaar zie jij dat niet in, dat gewoon nog effkes terzijde.

Oud 2 juli 2006, 00:51   #55
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn vriend en ik vertrouwen elkaar voor 200 % en dat doe je door héél veel met elkaar te praten; trouwens wij hebben een relatie met elkaar hé; ik zie niet in waarom we dan op een ander moeten gaan.... Jij wel misschien?
En wat AIDS hier weer komt doen is me al een evengroot raadsel.

Trouwens nog iets, homo's kunnen zich voortplanten hé, maar blijkbaar zie jij dat niet in, dat gewoon nog effkes terzijde.
als jullie beiden er in slaagt om samen een kind te verwekken zonder hulp van andere mensen, dan zal dat het 8ste wereldwonder zijn, daar kom je op alle tv's ter wereld.Allee, doet maar goed uw best alletwee.Tot het volgend belachelijk onderwerp over ...knipknipknip
Oud 2 juli 2006, 10:55   #56
bartje
Minister-President

Standaard

Wij beiden met elkaar samen uiteraard niet dat weet m'n kleine teen ook wel, maar daar ging het dus niet over, het ging hier over homo's en homo's kunnen zich perfect voortplanten want daar ging het toch over hé!
Oud 3 juli 2006, 08:33   #57
xylitar
Schepen

Standaard

Citaat:
Ben jij zeker dat je vrouw op haar werk niet de nodige aandacht krijgt van die grote sterke neger uit het magazijn?tss..
Aids is niet exclusief homo, he jong.
Hebt gij ooit een bescherming gebruikt? Ge kunt nochtans niet zekerder zijn dan anderen... of ge hebt geen partner (misschien nog het slimste).
xylitar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be