![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Goed, ik ben niet 'politiek-correct', dus voel ik me ook niet aangesproken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Allez, serieus nu. Natuurlijk is er geen multicultureel complot waar de politici, de media, de advocaten, de politie en nu ook de wetsdokters in zitten. ... 't Is uiteraard een kapitalistisch complot. Ah ja. Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 30 juni 2006 om 01:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heb ik u gezegd, ... Binnen een paar dagen krijgen ze zelf steun, van slachtofferhulp... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al dikwijls gehoord van machinisten die hartinfarcten krijgen op hun locomotief ? ... Dat heeft een reden, geloof me... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je vaste huisarts weet doorgaans wél of je aan hoge bloeddruk lijdt, geeft je een bloeddrukverlagend middeltje (zoals de meeste mensen boven de vijftig, ook ik) en je bloeddruk is zo normaal als die van een 12-jarige. De bloeddruk van een 12-jarige zal trouwens evenzeer stijgen als hij een pak slaag krijgt van zes geweldenaars.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 juni 2006 om 07:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blanke agressor slaat zichzelf dood op bus 23........
zo zal het eindigen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Iemand die met een te hoge bloeddruk rondloopt waar opwinding leidt tot hersenbloeding kan géén Thalys besturen.
2 dingen Ofwel heeft de gerechtelijk het aan het verkeerde eind ( al dan niet onder lichte druk). Ofwel heeft de NMBS een plichtsverzuim door een niet volledig gezonde man dag in dag uit de levens van honderden mensen op het spel zet ( weinig geloofwaardig vooral omdat Thalys dacht ik een jointventure is met de NS en de franse spoorwegen ) ![]() Weeral wordt de naam van een werkman door het slijk gehaald om allochtone boefjes de hand boven het hoofd te houden. Trouwens zou het niet mogelijk zijn dat het krijgen van slagen kan leiden tot stress en hoge bloeddruk ?
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Iedereen die ooit de adrenaline heeft weten stromen bij een echte vechtpartij kan zich goed voorstellen dat zulke situaties voor extreme stress en hoge bloeddruk zorgen.
Laat staan als men alleen door zes man in mekaar wordt geramd... dan zal de stress en bloeddruk tot ongekende hoogtes gaan.... maar ja hij heeft het zichzelf aangedaan he Filosoof.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() als hij zijn 5 vrienden bij heeft ... schoppeeeeeuuuuuuuuhhhh
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Inderdaad! Kaboem! Lap! Mot! Zo leren oewij de Vlaamse blanke racistische agressors in toom houden en zijn oewij onschuldig!
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zolang politiek en gerecht op dat vlak vergoelijkend blijven doen (pubergedrag, machogedoe...), en geen zero-tolerance beleid inzetten, zal je maar weinig begrip vinden voor een strikt juridische beoordeling van gevallen zoals het doodslagen van Guido Demoor. Laatst gewijzigd door baarle : 30 juni 2006 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
oh ja....onder uw bed...iemand van de samenzwering....
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementslid
|
![]() Welkom in België, het meest corrupte land van Europa!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Valsheid in geschrifte en dokters zijn bijna synoniemen he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() De man is dood en de amokmakers waren Marokkanen. Meer moet er niet gezegd zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Burgemeester
|
![]() Ik acht het niet onmogelijk dat we een van de dagen met mijn vijf vriende effen gaan boel moake op de buse, en da as ze nie allemaal luistere er een paar op hun smoel krijge. Ik acht het niet onmogelijke da we der ene doodslage we kunnen toch altijd zege dat em ne rascist was en ons bleekscheet noemde.
doed ja zeg dat was een ongelukske he,ze moest moar nie ons lastigvallen wij 6 bleeke miskende werkslaven. Dat het een auf Marokaanse moeir was die dood is ? Denkt jij na echt dat die deur die klopkes op her kop gestoreven is? Belange nie as we ze nie geholpen hadde dan was ze van de namiddag toch gestorven an een hersenbloeding. Ze moeste os a stanbeeld geve veur kosteloze euthansie. Laatst gewijzigd door humble : 30 juni 2006 om 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |