![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() lachen is dan ook gratis he. Daar hebben de rijken nog geen patent op genomen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 juli 2006 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() als je dat kan kopen ben je in alle geval toch rijker dan ik. Morgen als ik mijn geld heb is dat t eerste dat ik doe - mij zone calippo gaan halen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() of nee ik ga mij nen dame blanche gaan eten op t terras. maar dan is t natuurlijk wel weer rapper op en moet ik weer rapper terug van die zelfgemaakte limonade ijslolys eten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 juli 2006 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Ik eet geen ijs...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Gouverneur
|
![]() Niet te veel van deze...
![]() ...meer van deze: ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Gouverneur
|
![]() En deze niet vergeten, zeker en vast dé beste:
![]() Stracciatella van Australian Home Made Ice Cream. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah sorry... ik wist niet dat je van plan was Amerika te veroveren. Het schijnt dat men daar op zijn minst met twee voor moet zijn vandaag de dag. Die gasten hebben zich wat ontwikkeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() Vanille-ijs met kiwi, banaan, aardbei dit alles overgoten met advokaat... heerlijk!
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Straks nen Extrème me bosvruchten.
Véél beter dan Cornetto aardbei. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En weinig calorieën. Rijke annorexia-actrices zouden zich er blauw voor betalen! Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 2 juli 2006 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() morgen gaan halen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe betaal je in hemelsnaam je pc, het verbruik ervan en het Internetabonnement? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |