Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juli 2006, 15:24   #41
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Daarin zitten mensen die bij het Vlaams Belang zijn ja, maar niet bij die partij horen. Als je het hebt over een Vlaams Belangzuil, dan zit je ernaast. Als je het echter hebt over een flamingante zuil, dan zitten al die organisaties daarin ja (al twijfel ik over VEV, KBC). Het is trouwens niet V² maar VL².
Ik denk niet dat ik fout ben, wanneer ik zeg dat 90% van de leden behoren tot het VB. Dat is niet echt een pluralistische weerspiegeling van het flamingantisme, en gelukkig. Ik was nu zo blij dat het bruin volk zichzelf terugvond op de IJzerwake, laten we dat zo houden. Ze kunnen daar nog wat zeveren over Godsvrede.
Oud 4 juli 2006, 15:50   #42
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar BCD Stuur een bericht via Skype™ naar BCD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Daarin zitten mensen die bij het Vlaams Belang zijn ja, maar niet bij die partij horen. Als je het hebt over een Vlaams Belangzuil, dan zit je ernaast. Als je het echter hebt over een flamingante zuil, dan zitten al die organisaties daarin ja (al twijfel ik over VEV, KBC). Het is trouwens niet V² maar VL².
zullen we even nagaan hoeveel effectieve leden er van CD&V zitten bij de mutualiteiten, vakbond, KWB, ziekenzorg ...
Dus als je het hebt over een CD&V zuil dan heb je het mis als je het hebt over een christelijke zuil, dan zitten die organisaties daarin ja
Of hoe groot die verschillen ook wel weer zijn.
BCD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2006, 14:10   #43
Reza
Banneling

Reza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BCD Bekijk bericht
Nu wie noemt die ACV-er hypocriet. Aan je achterban gaan verkopen dat je opkomt voor hun sociale rechten en anderzijds het programma steunen van een partij die de vakbonden wil beperken, liefst afschaffen.
Hierover bestaat al een eeuwenoude topic die nooit degelijk beantwoord is geweest :

http://forum.politics.be/showpost.ph...16&postcount=1

Ik ben het eens met wat die ACV'er daar schrijft.

Laatst gewijzigd door Reza : 7 juli 2006 om 14:11.
Reza is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be