![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik stond na de moorden van HVT niet achter de reactie van Guy Verhofstadt als je dat bedoelt. Ik vond de reactie van Patrick Janssens beter bij de toestand passen. Dus, nee ik zei niet dat het de schuld van de Blokkertjes was. Dat die jongen zijn stoppen doorsloegen is iets wat we volgens mij nog altijd niet kunnen voorspellen, en het is logisch dat hij dan een doel neemt dat in zijn omgeving het meest wordt afgebroken, als het kwaad wordt afgebeeld, maar dat terzijde.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En heb je het ook toen aangeklaagd die recuperatie hier op dit forum...
Heb je gezegd : jullie alweters laat dat achterwege die recuperatie.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb gezegd dat het niet de schuld van het Blok was, misschien in andere woorden, maar dat heb ik zeker en vast (of is het vast en zeker?) gezegd.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
'k had bekanst was geschreven, maar ik wens U nog vele kerngezonde jaren toe... en nu zijn ik weg dedju.... Mijn poes gaan gezellen... euh geselen... oeps dat was een ander forum...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En als jullie met deze thread medeleven willen betuigen aan slachtoffers van gewelddaden, wel hier is er nog eentje:
Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ah, ik wist niet dat die in Antwerpen rondliepen met een bord voor hun kop "PS"
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ohnee, bejaard geweld!
Citaat:
Laatst gewijzigd door Griffin : 5 juli 2006 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Totaal oninteressant voor de VB'ers, je moet iets hebben met allochtonen dan vliegen alle VB'ers erop af als strontvliegen naar een koeienvlaai.
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin. Laatst gewijzigd door Apocalyps : 5 juli 2006 om 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Burger
|
![]() Ik zie het verband niet met geweld door allochtonen op autochtonen of andersom in jouw voorbeelden. Zoek eens wat specifieker en trek dan nogmaals je conclusies (maar dat heb je al lang gedaan, dus laat maar).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Hint: Als het mannekes waren met een zwart schapenwollen frakske en een geschoren kopke verhogen de kansen al meteen. Die mannen kan je vergelijken met blanke skinheads. (Ik scheer ze niet allemaal over dezelfde kam voor alle duidelijkheid maar een meerderheid laat mij schatten rond de 65 % van deze groep behoort tot de criminele - en/of drugswereld ) Indien u mij niet gelooft => kom eens wat meer op straat als het donker is. En als je eens verder nadenkt ; gebruiken ze deze zelfde outfit zodat de politie machteloos staat voor identifcatie na een misdaad. Zwarte vestjes snachts en identiek kapsel ... Laatst gewijzigd door PetSel : 5 juli 2006 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En waarom niet?
Bij HVT was het anders wel overduidelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat is de aanleiding, heeft de pianist een beetje teveel op de witte toetsen getokkeld de laaste tijd? En was dat niet naar de goesting van de zwarte meneer en is hij daarom neergestoken.
Eigenlijk zou het CGKR hier klacht moeten neerleggen bij alle pianobouwers en pianisten, er zijn meer witte dan zwarte toetsen en dat is niet politiek korrect. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Was het wel de pianist?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() Griffin heb mijn post ge-edit boven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Gouverneur
|
![]() Omdat in de Koran duidelijk staat vermeld dat je de vijand zand in het oog moet strooien . (Jihaad gedeelte) Dit is nog altijd geen jihaad omdat ze met te weinig zijn. Let op mijn woorden en onthoud ze goed : Met hoe meer mannen (en vrouwen) ze gaan zijn ; hoe meer ze gaan willen verkrijgen van de Westerse wereld wordt dit niet gedaan zullen er rellen komen en etc. Eventueel later ook erger.
|
![]() |
![]() |