![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Welcome to the world of Micro$uck. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij een nieuwe grafische kaart heb je de keuze: AGP of PCI-Express. PCI-Express is sneller en goedkoper. Maar dan moet je een nieuw moederbord kopen. Nieuw moederbord --> waarschijnlijk een nieuwe processor (tenzij je het uitzoekt, maar of je daar financieel voordeel bij doet...) Nieuw moederbord --> om efficiënt te blijven werken beter ook sneller RAM (anders gaat het geheugen je bottleneck worden en dat is verspilling) en als je dat allemaal nieuw gekocht hebt, kun je evengoed gaan nadenken over een nieuwe pc. Als het een troost mag wezen: ik zit met hetzelfde probleem ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ga naar de tab "Meer opties" kies de onderste knop "schijfopruiming" (bij systeemherstel). dit kan tot 10 gb verschil betekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begrijpen jullie echt niet wat ik schrijf? Mijn pc is 6 jaar oud, tot nu heb ik alleen maar een grafische kaart, ram, tv-kaart, ...moeten kopen. Waarom nog ééntje kopen? ![]() Ik heb genoeg geld, maar ik wil gewoon maximum rendement eruit halen. ![]() Ik wil met mijn huidige computer nog 3jaar overleven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() ik gebruik registry mechanic 6 pro
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() btw, probleem is ondertussen opgelost.
Ik had ontdekt dat ik op c-schijf heel veel foto's had, daarmee dat doc&settings zoveel ruimte in beslag nam .. en ik heb ook aan program files geprutst ... nu heb ik op c 4 gb vrij ![]() Laatst gewijzigd door stonaar : 9 juli 2006 om 23:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gewoon op icoontje van Mijn Documenten op bureaublad rechtsklikken en Verplaatsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door stonaar : 9 juli 2006 om 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een windows file systeem van 15 gig kom je echt nergens. Als je weinig geld wil investeren, dan vraag je een vriend/in of je zijn/haar externe harde schijf even mag lenen. Je maakt een backup van al je data op die schijf en je steekt de 60 gig schijf als c schijf en die 15 gig als d schijf.
Windows CD in de pc en herinstalleren die handel. Ik breng niet graag dat soort nieuws, maar je systeem loopt achter op je wensen ![]() Dus ik denk dat je beter bent met die 60 gig als eerste schijf. Als je weer eens wat geld teveel hebt dan vervang je die tweede 15 gig door een 200 gig of zo. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Staatssecretaris
|
![]() Jups, koop gewoon een nieuwe schijf, die kosten tegenwoordig toch niks, je hebt al 80GB voor 40 euro.
Voor diegene die van plan zijn een nieuwe PC te kopen of een processor/moederbord upgrade te doen, wacht daar nog efkes mee. Eind deze maand komen er nieuwe Intel CPUs uit die een stuk sneller en efficiënter zijn voor dezelfde prijs. Daarbij komt dat de prijzen van AMD en Intel Pentium D CPUs veel zullen dalen de komende maanden. Dus best wachten tot september/oktober, dan zijn die nieuwe CPUs zeker verkrijgbaar en zijn de oudere een stuk goedkoper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 15 gig... zo groot is mijn C schijf waar puur en alleen Windows XP op staat.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Die van minder dan 20 gig. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |