![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Een hoer die vrijt zonder condoom...is dat niet vergelijkbaar? Mmh, da's toch iets voor hetero's?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Als we dan toch met de clichés gooien: Mannen zijn nooit content met één vrouw/man. Als ze kunnen, flikflooien ze erop los. Het gaat erom dat het mannen zijn, niet homo's. Lesbiennes zijn 'over het algemeen' immers wel trouw. Nu goe? Ik kan ook onnozele clichés schrijven... of ik er iets van geloof, is nog iets anders natuurlijk..
![]() |
![]() |
#44 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() Enkele uitspraken van mijn zoon van 16 jaar (die dus vooral radikale oplossingen ziet) :
"ze moesten mensen die aan zulke dingen meedoen op de electrische stoel zetten". "zijn die nu helemaal zot" De tweede uitspraak kon ik hem alleen maar gelijk geven. De eerste vond ik wel een beetje drastisch. ![]() Maar langs de andere kant zou hun dat geen even grote kick geven ? ![]() ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() Jan, uw uitdrukking dat ge Raf en Bartje graag op hun paard krijgt is wel erg dubbelzinnig.
![]() De term 'barebacking' is juist de term die gebruikt wordt om aan te duiden als je zonder zadel op een paard aan het rijden bent..... ![]() Misschien moeten Raf en Bartje eens aan barebacking doen... op het paard waar jij ze op wil krijgen. ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Beetje vreemd toch, die reacties.
alle homo's, en waarom ook niet alle lesbiennes, worden nog maar eens over dezelfde kam geschoren. Denken jullie nu echt dat de meeste holebi's dergelijke dingen goedkeuren ? Dat het gebeurt, kan en MAG inderdaad NIET ontkend worden, en mag en KAN onder geen beding goedgekeurd worden. Als je je wat meer zou openstellen voor het holebi milieu zou je ondervinden dat de meerderheid zichzelf en zijn, al dan niet one-night-stand partner respecteert. Citaat:
Waarom blijven we dan bvb in longkankeronderzoek investeren ? Rokers weten dat ze risico lopen, en als het zover is laat ze dus maar creperen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Wat een onnozele veralgemening...
Als we dan toch met de clichés gooien: Mannen zijn nooit content met één vrouw/man. Als ze kunnen, flikflooien ze erop los. Het gaat erom dat het mannen zijn, niet homo's. Lesbiennes zijn 'over het algemeen' immers wel trouw. [/quote] Je hebt gelijk. Mannen flikflooien er idd op los. Vrouwen zijn een remmende factor. Bij homokoppels zijn er geen vrouwen dus homo's KUNNEN erop los flikflooien hetero's KUNNEN dit niet, alhoewel ze wel willen. Maar dit neemt niet weg dat het een feit blijft dat het promiscue gedrag van homo's geslachtziektes en andere viezigheden in de hand werken. Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Clichés, clichés, clichés en veralgemeningen...
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar ik ben tegen het homohuwelijk. Maar dat wil niet zeggen dat ik tegen homo's ben. ( dit even ter verduidelijking ) Ik keur onveilig vrijen zowel bij homo's als bij hetro's resoluut af. Of je moet een vaste relatie hebben. Die voorlaatste zin vind ik dus een prachtige zin Bart. Maar als ouder zal je zeker zeggen: "Vrij veilig" Niet waar? Hetro of homo. Thomas
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is natuurlijk een onnozele bedoening om op die manier wat "reclame" te gaan maken.
Maar inderdaad: weet iemand of in al die "parenclubs" steeds op een veilige manier gevreeën wordt? Dat staat dan ook wel niet op de voorpagina van de GVA. Beide zijn volgens mij totaal verwerpelijk. Zeker als het dan expliciet de bedoeling is om onveilig van bil te gaan!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zou dat kunnen betekenen? ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Burgemeester
|
![]() "Flikkers" zijn geen aparte topic waard....zou het rotten als je het in de zon laat liggen?
![]() |
![]() |
![]() |