![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() grappig, je hebt duidelijk het draadje niet volledig gevolgd.
Bovendien citeer je wel zeer selectief uit mijn antwoord aan Styllo-Ben: je vergat namelijk: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() Men mag de individuele kijk van een moslim tienermeisje niet als een veralgemening gaan beschouwen.
Zijn er moslim die westerlingen minderwaardig vinden? ja, tuurlijk maar andersom heb je er ook. Over de islam kan ik enkel zeggen dat deze religie nogal wat waarden en tradities heeft die haaks staan op onze westerse waarden en tradities. En daar vele islam waarden/wetten en tradities ook nog eens in strijd zijn met bepaalde mensenrechten is het duidelijk dat wij deze religie niet kunnen dulden in onze samenleving maar dit hoeft niet gepaard te gaan met een heksenjacht op moslims. Strijd tegen moslim fundamentalisme moet keihard worden gespeeld maar langs de andere kant moet je ook proberen de islam vanbinnen uit te laten veranderen en dit doe je door gematigde moslims te steunen en al zeker niet te veralgemenen en als laatste door kennis. We kunnen misschien niet veel doen in de huidige islam landen tegen vrouwonvriendelijke omstandigheden maar hier kunnen we dit wel eisen. en dit is een noodzaak maar uiteindelijk moet het een vrije keuze blijven of een tienermeise maagd wil blijven tot haar huwelijk en zo meer. tot slot wil ik zeggen dat iedereen zelf uitmaakt hoe hij of zij seks wilt maar alles moet uit vrije wil gebeuren en dieren of kinderseks moet absoluut verboden en zeer zwaar gestraft worden alsook verkrachting. seksuele vrijheid, ja maar seksuele uitbuiting en misbruik dat moeten we keihard aanpakken en dan maakt het niet uit welke huidskleur je hebt |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het ieder z'n goed recht is om neer te kijken op iets. Misschien niet de meest constructieve houding, maar niemand is verplicht constructief te zijn.
Ik kan best begrijpen dat sommigen absoluut niets voelen voor de westerse seksuele vrijheid waarin seriële monogamie zowat de norm geworden is. Ook binnen onze westerse cultuur zijn er genoeg mensen die zich daar fel vanaf zetten, bijv. christenen. Hun goed recht, hoewel ik het niet met hen eens ben. op christelijke fora heb ik trouwens zo goed als dezelfde dingen in bijna dezelfde verwoordingen gelezen als in de openingspost van dit topic. Meisjes die kussen met meerdere jongens zijn vieze sletten met wie zeker geen relatie aangegaan wordt, het zijn zondige, bevuilde wezens die naar de hel gaan. Dan hebben we het nog niet over seks met penetratie enzo. Orale seks is ook al zondig, het woord anale seks mag amper gebruikt worden. Masturbatie is al helemaal uit den boze. Ze kijken neer op mensen die dit allemaal ok vinden, vinden ze vies, pervers, grenzeloos, beestachtig. Vanzelfsprekend mag de partner enkel christelijk zijn. Omgang met niet-christenen wordt door de ouders vaak verboden. Dit gaat niet over één of andere gesloten gemeenschap maar gewoon over een hele hoop jongeren uit nederland. Uiteindelijk is het gewoon hun eigen keuze. Eentje die ik absoluut niet zou maken, maar goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar is den tijd naartoe... : Statistische interferentie : aan welke criteria moet uw steekproef voldoen om representatief te zijn... wat is de populatieparameter die je wil onderzoeken...hoe formuleer je de nulhypothese en de alternatieve ..;wat is het kritieke gebied...Z stat , T stat, chi kwadraat , Wolcoxon-Rank , Kruskis wallis... Eigenlijk zou IEDEREEN dat moeten krijgen in het (al in het secundair) ' t is echter verrekte moeilijk en complex en dus helaas niet voor eenieder gegeven. Maar dan zouden heel wat propagandisten en opiniemakers als nitwits ontmaskerd worden door het publiek. Mijne vroegere prof statistiek : " zonder data en correct verwerkte interferentie bent u idioot als u veralgemenende uitspraken doet ...kortom dan bent u een politicus ! " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Vreemdelingenbeleid
AANPASSEN OF OPROTTEN Integreer in de westerse wereld Adopteer de westerse cultuur Zo niet, blijft buiten |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 4 augustus 2006 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Burger
|
![]() Uw commentaar is waarschijnlijk wel goed gemeend, maar voegt niets konstruktiefs toe aan het probleem als dusdanig: ongetwijfeld zijn er nog katholieke gezinnen waarin het de kinderen verboden wordt om voor een bepaalde leeftijd aan seks te doen; gezinnen waarin de maagdelijkheid voor het huwelijk vooropgesteld wordt, zijn al meer uitzonderingen te noemen. . Toch zeker in de kristelijk-geinspireerde gezinnen.
Het dient wel gezegd dat het verschil met kristelijk-geinspireerde gezinnen en islam-geinspireerde gezinnen is dat er een culturele en godsdienstige kloof van eeuwen bestaat...Een kloof bovendien die men niet zomaar kan overbruggen, indien die kloof tout-court al overbrugbaar is... Voor de westerse mens was ongeveer 60 jaar tijd voldoende om tot een radicale verandering te komen in perceptie van wat tolereerbaar is (ondanks een eeuwenlange erfenis van het tegenovergestelde). voorbeeld: het vrouwenstemrecht in België bestaat nog maar sinds 1948...; ondanks het feit dat (Arabische) vreemdelingen hier ook al 50 jaar of wat aanwezig zijn, is hun eeuwenoude culturele, morele en vooral godsdienstige overtuiging nog altijd dominant en lijnrecht tegenover enige vorm van verandering. Voorbeeld: hoeveel (tot Belg genaturaliseerde) politiek verkozen vrouwen afkomstig uit de islam-cultuur doen iets konstruktiefs aan de rechten van de vrouw ? En ik hoor het al zeggen: diegenen die iets doen zijn ook maar gebonden aan hun partij en moeten compromissen sluiten... Een excuus voor om het even wat, nietwaar ? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik noem dat geen uitzonderingen meer. De jongerenafdeling van de SGP telt al 12000 leden ![]() Ook de roep in Nederland om het onderwijzen van de evolutietheorie te verbieden in een aantal scholen, vind ik een teken aan de wand. Die 'kloof van eeuwen' is er dus niet, er is NU een kloof tussen verschillende groepen in Nederland die dezelfde afkomst hebben maar een ander geloof. In België groeit de aanhang van de charismatische en evangelische bewegingen. Ik zou niet te snel victorie kraaien. [/quote]voorbeeld: het vrouwenstemrecht in België bestaat nog maar sinds 1948...; ondanks het feit dat (Arabische) vreemdelingen hier ook al 50 jaar of wat aanwezig zijn, is hun eeuwenoude culturele, morele en vooral godsdienstige overtuiging nog altijd dominant en lijnrecht tegenover enige vorm van verandering.[/quote] ja maar, de vrouw mag niet spreken in de gemeente... SGP heeft pas in juni dit jaar vrouwen toegelaten in hun partij. Ze moesten wel, anders verloren ze hun subsidies. Maar nog steeds kan een vrouw niet verkozen worden. Onbijbels, natuurlijk. Eén of andere reformatorische school heeft een leerling geweigerd omdat z'n zus niet altijd een rok draagt, omdat de ouders pro medezeggingschap in de school zijn, en omdat die ouders thuis een tv hadden en een internetverbinding. Ik vind dat niet bepaald hoopgevend, eigelijk ![]() Citaat:
maar dit ging niet over de rechten van de vrouw, maar over seksualiteitsbeleving. Wat vrouwenrechten betreft, zou ik namelijk heel graag zien dat iedere vrouw voor zichzelf mag uitmaken of ze maagd wil blijven tot het huwelijk of niet. ![]()
![]() |
![]() |
#54 | ||||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: