![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 12 juli 2006 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik verbied mijn vriendin van topless op straat te lopen. En ze gehoorzaamt nog ook!!! Is dat nu ook toe te schrijven aan jarenlange hersenspoeling, en de nodige intimidatie van famillie en omgeving en mijzelf? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Saudi-Arabië "trouwt" men tijdelijk (een uurtje ofzo) met een vrouw, de tijd er mee in bed te kruipen.Een scheiding kan immers in drie woorden gebeuren:"ik verloochen u, ik stuur u weg ", en dit voor getuigen.Deze hypocrisie is inderdaad nog vrouw-onterender dan etalage-hoeren. En we (ik in ieder geval) hebben geen schrik voor de islam.Ik vind enkel dat onze streken al genoeg afgezien hebben van die andere woestijngodsdienst (het christendom) om nu nog ons te laten kloten door iets NOG stommer...Weg met die achterlijke handel.De Middeleeuwen liggen definitief achter ons.Als gij dat allemaal zo tof vind, ga dan maar bij hun wonen. Ik ben nieuwsgierig hoe ze je zullen ontvangen? In elk geval niet met een gratis woning & een uitkering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Je beledigt forum leden met belachelijke uitspraken die nergens op slaan. Dat noem ik niet realiteit maar ongehoord en niet op zijn plaats.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Ze gehoorzaamt jou zoals een moslima slaafs haar man gehoorzaamt. Waarmee je weer toegeeft wat een sexistische macho jij en vele moslims zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een hoofddoek is an sich misschien niet denigrerend, maar ik heb wel mijn bedenkingen bij de toepassing ervan. Het gans verhaal er rond geeft toch wel het gevoel dat het een symbool geworden is van ongelijkheid tussen man en vrouw, waarbij de vrouw natuurlijk niet echt in het voordeel is. De hoofddoek kan dus gezien worden als een teken van onderwerping aan de man. Daarin schuilt volgens mij het "denigrerend" karakter (bij de vrouw althans).
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Ik vermom niets, zeker de realiteit niet. Het punt is dat ik wel enkele 'bevrijde' moslima's ken en die zijn beter op de hoogte dan jij en Flippend Rund. Hun realiteit heb ik beknopt geschetst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zal ze nogmaals apart quoten. Kan je bij elk stukje je gefundeerde mening en de relatie tot het onderwerp uit leggen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We kunnen het zo eens bekijken. Die lerares zweert bij haar hoofddoek en verliest liever haar job dan haar geloof. Ik geef de school gelijk dat ze op haar reglementen staat. Stel je eens voor: zou die moslima lerares het ook graag hebben dat een collega zedenleer les komt geven in een lederen SM pak, vermits deze een fanatiek aanhanger van deze dingen is?
Of zou ze graag hebben dat haar kinderen biologie krijgen van een naturist(e) in geboortekostuum? Of van een geschiedenisleerkracht die als Romein uitgedost verschijnt en wenst dat men de goden op het huisaltaar begroet? Kwestie van orde in de chaos scheppen, lijkt neutraliteit in het onderwijs me dus eerder gunstig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |