![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Partijlid
|
In 2007 gaan alle partijen weer plat op de buik, waardoor er niets of weinig verandert. Eens benieuwd wat nv-a gaat doen
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Nv-A? Hmm, wat doen die eigenlijk tout court?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
|
|
|
|
|
#43 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Met mijn tekst was er niets mis: citeren gebeurt enkel met de familienaam ("Verhofstadt zegt dat", "Einstein stelde dat", "Zidane verontschuldigde zich..."). Volgens de BUB moet dat dus zijn: ("Meneer Verhofstadt zegt dat", "Meneer Einstein stelde dat", "Meneer Zidane verontschuldigde zich..."). En om het rijtje vol te maken: "de ziekte van Dr. Alzheimer" "de wet meneer Lejeune", "meneer Zidane scoort, goal!", "Goeie opslag van mevrouw Clijsters, mevrouw Henin slaat de bal in 't net" (*) Bob Van Geel = Patriot Laatst gewijzigd door John Stufflebeam : 13 juli 2006 om 22:13. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Constant worden daar ook berichten verwijderd of gewoon stukken uit weggeknipt. De mensen mogen geen avatar kiezen, maar krijgen van de admins ofwel een BUB-logo ofwel een stempel van "separatist". En iedere keer als je klaagt, krijg je hetzelfde te horen: "Wij zijn baas op dit forum, en mogen dus doen wat we willen". |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Op mijn forum is er meer vrijheid
|