![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Je kan zien dat het bijna verkiezingen zijn...
Voor de gemeente dan nog wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Had je een foto-toestel bij?
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als er 1 op 10 nieuwe politici flamingante infiltranten zijn, kan dat niet zonder gevolgen blijven.
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() PVDA en LSP lijken me aan die beschrijving enigszins te beantwoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Ik geloof eerder in het aanpakken van oorzaken, niet van gevolgen. Die dakloze zal meer zijn met een job en inkomen, zodat hij voor zichzelf kan zorgen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben wel blij dat Fons Borginon hier klare taal spreekt.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 17 juli 2006 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() prietpraat van een ervaringsondeskundige. zonder onderdak kan je niet werken. onderdak is dus een prioriteit. als hij dat heeft kan er aan werken gedacht worden.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je ziet, zo moeilijk is het niet om discussies op te blazen hoor; van die one-liners kan ik zo ook wel uit mijn mouw schudden. Zolang jij de discussie wil blijven monopoliseren door elke stem af te doen als "zinloos want geen ervaring", blijf je veeleer een bedreiging voor mensen in kansarmoede ipv een redding (en het feit dat je hierboven gewoonweg een vicieuze cirkel staat te verdedigen, bewijst dat volkomen). Ben je daar fier op? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() sfaxje ik heb in mijn leven al heel wat daklozen opgevangen
en vertel mij dan eens hoe een dakloze zou moeten gaan werken indien hij niet eens een plaats heeft waar hij kan slapen, zich kan wassen, eten kan maken enz ik verdedig bovendien helemaal geen vicieuze cirkel ik wijs jouw als ervaringsondeskundige op de feitelijkheid van die viceuze cirkel en idd ervaring moet je daarvoor niet echt hebben om te weten dat een dakloze niet kan gaan werken daarvoor moet je gewoon een beroep doen op laten we zeggen een tweetal van je hersencellen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 juli 2006 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ken je een even simpele denkoefening? Als jij niet als een a-solidair iemand de resources van de SZ zou opeisen voor je eigen gemak, dan zouden er pakken meer budget over zijn om zij die het echt nodig hebben verder te helpen. (en nee, daar reken ik jou niet bij; anders zou je hier in de eerste plaats al niet zitten) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() sfax antwoord graag op mijn vraag
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We hebben een federale staatsstructuur, en ik denk dat het in de gegeven omstandigheden goed is om dat model te behouden, maar wel met een correctere invulling, dwz een die tegemoet komt aan noden en niet aan opportunisme van politici of drukkingsgroepen. Vlaamse centra voor gezondheidszorg pleiten voor splitsing van de gezondheidszorg. Waarom denk je? In het belang van de patiënt? Mijn oor, in het belang van hun centrum.
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of juist niet? De VLD heeft er het handje van weg te zeggen: wij willen wel hoor, maar weetje die anderen... zoals bij de afschaffing van de opkomstplicht. Dus: willen ze het juist doordrukken of blokkeren?
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Neen, dat zeg ik niet, dan zou ik jullie onderschatten.
![]() |
#59 |
|
![]() OK, ook nog de moord op Albert I dan?
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() Die is nog niet opgehelderd, dus wie weet.... .