![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mensenrechten zijn voor mij geen fetish. Om dit soort kwesties op te lossen is daarvan uitgaan niet realistisch. De vraag is of men een onderhandelde oplossing wil of niet. Bij Catherine vermoed ik dit voor hem geen prioriteit is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Als we deze gedachtengang doortrekken is een onderhandelde oplossing onmogelijk en kan bijgevolg Israël maar best elke palestijn de grens over of de zee injagen. Dat gaan ze leuk vinden in Jordanië en Libanon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Aha, het evangelistisch-zionistisch complot steekt de kop weer op. Ik moet u teleurstellen. Voor mij primeert in deze de realiteitszin op een abstract en selectief gehanteerd concept als mensenrechten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind u eerlijk gezegd een beetje zielig: u bent geen gewetenloze leider zoals Sharon, Olmert, Bush... maar een anonieme christen (die het voor de zwakken zou moeten opnemen). En toch wilt u hen per se in al hun cynisme en onmenselijkheid naäpen. Welk genoegen schept u daar in feite in? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alleen al het feit dat u de mensenrechten 'abstract' noemt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eerst misschien dat mes van de keel halen, alvorens te onderhandelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Overigens, eist u ook een recht op terugkeer voor de na WO2 verdreven duitse bevolking? In Tsjechië zullen ze u snel duidelijk gemaakt hebben dat dit niet aan de orde is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad vandaag niet aan de orde (of 'niet realistisch', in uw termen), door het simpele feit dat op dit moment louter het recht van de sterkste telt. En u schaart zich schaamteloos bij die sterksten. Fraaie christen bent u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je bent niet goed bij je hoofd om dan te eisen van de Palestijnen dat ze zonder enige compensatie 'vrede' moeten sluiten! "Realistisch"?!? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lucas Catherine (Vereertbrugghen) vindt het namelijk noodzakelijk om in zijn boeken regelrechte nazipropaganda te kopieren. Moet kunnen hé? want hij staat aan de "juiste" kant zeker? Ik zou graag hebben dat hij zich eens uitspreekt over de honderdduizenden hindoes die uit Pakistan werden verdreven... om plaats te maken voor de moslimbroertjes van Lucas! Hoeveel hebben we daar al aan "vluchtelingensteun" moeten voor ophoesten? Of die mensen bestonden gewoonweg niet natuurlijk. Net zomin als de DRIE MILJOEN BENGALEN die door de arabieren werden afgeslacht in de jaren van eind vorige eeuw... och... niet het vermelden waard natuurlijk! De daders waren geen Joden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is grappig dat u blijft hameren op mijn geloof alsof ik daardoor enige sympathie zou gaan krijgen voor een in overgrote meerderheid islamitisch, na de laatste verkiezingen zelfs islamistisch, volk dat mijn geloofsgenoten onder hen schabouwelijk behandelt. Zoek maar een ander argument. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Ik heb nergens gezegd dat er geen compensatie kan zijn, alleen geen terugkeer. Helaas is het dat laatste dat geëist wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De geschiedenis leert ons dus dat het geen zin heeft een muur te bouwen, vroeg of laat wordt die toch vernield door de evolutie van alle dingen......
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vele gelovigen zitten gevangen in hun eigen geloof.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Apartheid is een INHERENT deel van de islamitische religie/ideologie! Haal toch eens de schellen van jullie ogen aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 18 juli 2006 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het verleden hoeft zich niet eindeloos te herhalen. Waar een wil is om te evolueren is een weg. Deze weg is niet bezaaid met bommen en granaten........
![]() |
![]() |