![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Hoe Flup zijn muts op zijn hoofd heeft als een verse milicien toont aan dat hij dringend weer een maandje binnen moet bij het 3Para, maar in 't echt dan. Zelf ook nog in 2 defilekes meegelopen en da was wel plezant. Niet door de vadsige koning maar door het volk langs straat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog steeds liefhebber van Braziliaans bier, zo te zien...
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 22 juli 2006 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() K&k.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "O beware, my lord, of
jealousy; It is the green eyed monster which doth mock The meat it feeds on" Shakespeare, Othello Gezien er over de monarchie af en toe een communautaire breuklijn door ons land lijkt te lopen, is dit een topic die bij uitstek in dit forumonderdeel thuishoort. Ik verwijs in dat verband naar de koningskwestie toen het Vlaamse volksgedeelte pro vorst Leopold III stemde in het plebisciet, terwijl aan Waalse zijde een meerderheid 'Non' stemde. Op dit ogenblik is er ook een verschil in populariteit van de monarchie of in elk geval van sommige leden van het vorstenhuis waar te nemen tussen de noordelijke en zuidelijke Belgische landsgedeelten, zij het nu in omgekeerd zin. Deze 'swings' in overtuiging zijn overigens een goede reden om deze instelling van grote culturele, en diplomatieke waarde niet impulsief af te schaffen, maar dit terzijde. Dit alles, beste stab, is u waarschijnlijk wel bekend. Er is m.i. een andere reden waarom ge zo 'bezorgd' lijkt om een correcte plaatsing van mijn tekstje. Die verklaring zoek ik in uw anti-gevoelens tegenover onze Goede Vorst en het instituut dat hij belichaamt: je bent doodgewoon bang dat mede door mijn objectieve kijk op de monarchie en de nationale feestdag, de slinger weer omslaat en onze royals opnieuw de razende populariteit in Vlaanderen zouden genieten die ze verdienen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 23 juli 2006 om 08:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
8) ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() En kijk ook eens bij Kim van B-plus. Ik heb het wel op video gezet het defilé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() K&K?
Ik zou in Staafs plaats dergelijke schaamtelijke zever niet eens op een forum durven posten.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 juli 2006 om 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Superstaaf is een supertalent.
Toch op het vlak van de mooie letteren. Ik heb ervan genoten, dus daarvoor mijn dank en mijn bewondering. Omtrent het demokratisch gehalte van hetgeen hij bejubelt, omtrent zijn geschiedkundige blindheid voor bepaalde diskriminaties (enz.), daarover verschillen we grondig maar respektvol van mening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Mooi van jou. Maar dit geldt voor de meeste mensen. Ik drink bv dikwijls een goede Orval, vermoedelijk de beste trappist in België, en betrekkelijk laag in alcoholgehalte wat mooi meegenomen is. Eén van mijn favoriete transfers!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van harte beterschap.
![]() |
![]() |
#54 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Danke, robert t.
Citaat:
Slechts weinig mensen zijn het slachtoffer van expliciete racistische en discriminatoire bewustzijnsinhouden. De meesten kunnen voor iedereen de zon in het water zien schijnen, en laten zich weinig gelegen liggen aan irrelevante criteria als ras, nationaliteit, afkomst, religie of politieke overtuiging. Leven en laten leven, zo denk ik er ook over. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind het trouwens zonde om een drank die als bier de allure van een grote wijn bezit, achterover te klakken zonder extensief te genieten van zijn rijke, complexe doch discreet verfijnde boeket en zijn subtiele gediversifiëerde smaakpalet. Citaat:
Transfers en solidariteit zouden beter wat meer op basis van vrijwilligheid gebeuren, zodat een soort loon naar werken ontstaat. Overtuig daar onze vlaamse politici maar eens van.........
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementslid
|
![]() Mercikes
![]() Kan al wel weer redelijk lopen doch mbt die feestdg en de hele dag daar lopen en staan kijken, stands bezoeken, enz.. oordeelde de kinesist dat het nie zo verstandig was, om gelet op mijn vorderingen en het behaalde niveau tot nu toe, dergelijke trip te ondernemen. Gaat goed vooruit, maar daar zijt ge nog nie aantoe, zei hij. Ik wou het wel doch achteraf gezien had hij wel beetje gelijk. Kzou mij goed geforceerd hebben, of kmoets bij de invaliden gaan zitten ![]() ![]() Als oorlogs-invalide tegen de Islam ![]() ![]() ![]() Maar hopelijk volgend jaar wel erbij, kzal goe opletten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementslid
|
![]() Staaf, jij komt volgens mij toch echt veel tekort , als je mathilde al knap vind.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch bedankt voor je bekommernis. Als ze een verdoken invitatie was: ook bedankt, maar liever niet.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 23 juli 2006 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Smaken verschillen hé, Staaf, maar geef mijn portie toch maar aan fikkie. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 23 juli 2006 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |