![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Was de VS betrokken nij de aanvallen van 9/11 | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
13 | 35,14% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
16 | 43,24% |
Ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
8 | 21,62% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij muist er ook nooit tussen uit!8)
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas allemaal moeiteloos te staven met de inhoud van desbetreffende threads ...
Maar ik zal ook deze thread nu niet verder verstoren, doe maar rustig verder.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 24 juli 2006 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]() C U
![]() |
![]() |
#44 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() U mama vindt u wel ne grappige jongen zeker? Hiermee is inderdaad onweerlegbaar bewezen dat 9/11 geen inside job was. ![]() Nu je toch zo goed bezig bent. Wie heeft JFK vermoord? Iemand met jouw nuchtere kijk op de zaak moet toch heus wel het correcte antwoord weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Nu is het echt wel vreemd om nog naar de instorting van de WTC torens te kijken en te weten dat ik die instorting vroeger niet zo abnormaal vond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die instorting IS niet abnormaal volgens alle gekende fysische wetten en de sterkteleer. Deze mening wordt trouwens gevolgd door een grote meerderheid van structurele ingenieurs en de vakliteratuur. Natuurlijk, als je blindelings gelooft wat bepaalde charlatans je proberen wijs te maken, tjah........ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Trouwens, "wij" zijn toch diegenen die critisch zijn en per definitie niet blindelings hypotheses voor waar aannemen. En ik heb ook nog niemand op het net tegengekomen die een hypothese opwerpt waar ik mij voor 100% eens mee verklaar. Dit houdt echter niet tegen dat ik wel kan zeggen dat de hypothese van de regering Bush de minst geloofwaardige is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom zouden de NIST-rapporten ongeloofwaardig zijn? Er is nog steeds geen duidelijke onvolkomenheid of fout aangetoond in deze rapporten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het NIST verslag is gebouwd rond de assumptie dat de feiten van de 9/11 commissie waar zijn en dat het gewoon hun taak is om bewijzen te leveren. De commissie was al in juli 2004 klaar, het NIST verslag pas in september 2005. Dus de commissie kan geen werk van NIST gebruikt hebben want het was nog niet af. Wel de (zelf opgeworpen) hypotheses natuurlijk, daarvan is de commissie een aaneenschakeling. Ten tweede verklaart het verslag niet waarom de torens zijn ingestort, het probeert alleen een verklaring te geven voor de initiatie en gaat er dan gewoon van uit dat een volledige instorting erop volgt: Citaat:
Ten derde moeten we hier ook vermelden dat we enkel over toren 1 en 2 kunnen praten want voor een verklaring van WTC 7 blijft het maar wachten. Dit is al meer dan een jaar geleden. Waar blijft het verslag van WTC 7? Ten vierde doet NIST ook heel geheimzinnig. -Zo willen ze de computermodellen (waar je natuurlijk alles mee kan bewijzen) die aantonen hoe de branden in de torens tot de initiatie van de instorting leidden niet vrijgeven. Bron of: Citaat:
-De onderzoekers van het NIST verslag weigeren ook telkens om in debat te gaan: Citaat:
-En als ultiem bewijs dat het NIST verslag niet bruikbaar is: Citaat:
Hier geven ze zelf toe dat de bewijzen en de modellen die zij gebruiken gebaseerd zijn op drijfzand. Hebben ze schrik dat ze in een rechtzaak niet meer de test van wetenschappelijkheid zullen doorstaan? Ik vrees ervoor. Het NIST verslag is niet wetenschappelijk omdat het niet objectief was. Het is gewoon vertrokken vanuit de werkhypothese die door de commissie werd verkondigd en heeft nooit de moeite gedaan om ook maar de mogelijkheid van een alternatieve verklaring (vb: demolitie) te onderzoeken. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Zoals ik al in een andere draad heb vermeld; heb jij een zoveel-triljoen dollar propaganda machine achter jou staan, dus dat moet een makkie worden. Laatst gewijzigd door MURRAY : 25 juli 2006 om 04:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Goedgelovige...
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Uw ervaring en kennis van zaken MOET onmiddellijk een aantal lapsussen identificeren.
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Opgepast... Ik heb vernomen dat de NWO bepaalde forumleden op het spoor is en dat die geliquideerd zullen worden...
Ze voelen zich bedreigd... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 25 juli 2006 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=i1j8c20F7DI Laatst gewijzigd door parcifal : 25 juli 2006 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |